Agder: Kr.sand omegn: Oppbevaring av Go'kart

Anbefalte innlegg

Hei,

nå som tiden går så skal jeg hjelpe en kamerat av meg å flytte tingene sine fra Stavanger og til Kr.sand. Han skal bo hos meg og jobbe på plattform.

Han har også en syk go-kart som skal nedover, men er desverre plassmangel til den. Lurer derfor på om det er noen her på forumet som har ekstra plass i bod, kjeller og eller garsje til en go-kart. Ellers må den stå igjen på jobben hans.

Skal jo ikke se vekk ifra en prøvetur eller fler da ;) Den har en 250cc motor og sparker helt sykt.

Offtopic: Er nå ferdig innflyttet i statoilbygget og stortrives i kr.sand :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist det vanker prøveturer så kan jeg nok ordne en plass, skal sjekke opp i det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vist det vanker prøveturer så kan jeg nok ordne en plass, skal sjekke opp i det!

Høres bra ut. si ifra når du vet noe mer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har trolig fått ok, men han ville vite hvor lenge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å si, om han finner et sted i kr.sand der han har plass til den selv så trur jeg ikke det vil være så lenge. Men om han ikke finner, så kan det være en stund... Men om det ikke passer så får vi bare la den stå igjen i Stavanger eller kjøre den til Risør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Tom kommer med en fin pris, så kan jeg kjøpe den å ha den her i laget, så kan han prøve den når han vil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha Magnar.

Tviler sterkt at den selges, og om det skulle være tilfelle så hadde det ikke blitt en fin pris. Den er såpass spesiell.

Ennen ting er at det er ikke gode nok plasser å kose seg med et slikt leketøy i Risør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, hadde ikke trodd det heller!!

montere på kjørelys, å ta en tur på risørveien på nattestid?? ;)

eller kanskje en tur på SSS : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.