#1 Skrevet August 16, 2005 Mange som skal oppover? Vet om et par biler. Nå gikk Tysklandsturen min i Så da får jeg kanskje satse på et 'rikstreff' Så hvis noen har lyst oppover men ikke gidder å kjøre sin egenbil, så har jeg ledig plass. Blir vel avreise på lørdagsmorning kanskje?? Trenger ikke å se StreetLegal for min del, hvis noen heller vil ha seg en tur i Bergen istedet. Satser på å leie hytte/rom og så bli med på grillingen om kvelden og treffet på søndagen. Ta kontakt (PM) hvis du ønsker å sitte på. Hvem andre biler skal oppover og hva er deres reiseplan??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2005 Faen!!!! D va d einaste treffet i sko få med meg,å så e det turnering med ongane denne helgå!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2005 jengen som sko opp t bergen reise t kristiansand heller. på gatebiltreff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2005 jengen som sko opp t bergen reise t kristiansand heller. på gatebiltreff. DET er dårlig det, prioritere Gatebil fremfor VACN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2005 jengen som sko opp t bergen reise t kristiansand heller. på gatebiltreff. Ja,ja Reiser iallefall 2 stk oppover i morra. Så dette blir bra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...