#1 Skrevet August 16, 2005 Har disse samme motorfester?? plassering altså... at det som passer i golf 2 passer også i corrado og omvent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2005 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2005 På G60 er iaf motorfestene identiske på golf og corrado... litt usikker på VR6 men mener de er like der og (dog er traversen på G60 og VR6 forskjellig om jeg ikke husker feil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2005 bare det at jeg lurer på å kjøpe den 1,8 20v AEB til nikolai, og den sier han passer i golf 2, vil den da passe corradoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2005 Jepp Alt er helt likt, har vært med å skru litt på Corradoen til min bror.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2005 (dog er traversen på G60 og VR6 forskjellig om jeg ikke husker feil) Traversen på en Corrado VR6 er i hvertfall lavere enn den fra en Golf 3 VR6, slik at motoren sitter en anelse lavere i motorrommet i en Golf 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...