Anbefalte innlegg

Nå har altså da min R32 fanger ankommet.

Når jeg hørte om montering til lakkversktedet sa de at denne fangeren aldri i verden ville passe, så jeg skulle ikke ta meg bryet med å prøvemontere en gang mente de.

Noen som kan si meg om dette stemmer, eller om jeg kan få det til på noe vis.

Det er to "skinner" på hver side av fangeren, og 1 klipp midt på

fanger1.JPG

fanger2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har altså da min R32 fanger ankommet.

Når jeg hørte om montering til lakkversktedet sa de at denne fangeren aldri i verden ville passe, så jeg skulle ikke ta meg bryet med å prøvemontere en gang mente de.

Noen som kan si meg om dette stemmer, eller om jeg kan få det til på noe vis.

Det er to "skinner" på hver side av fangeren, og 1 klipp midt på

 

Hmm... er ikke opplegg her som på mange andre fangere at den skal limes utenpå halvparten av original fangeren din a?

 

Edit: Ser nesten ikke sånn ut når jeg så nærmere på den.. fikk du den ikke i plast da? Må vel flytte over klips i fangeren og borre opp hull... hadde samme tilpasnings problemer på en fanger fra Dietrich til A3...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en hel fanger, bare jeg som er så utrolig god til å ta bilde slik at hele fangeren ser ut som ei leppe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en hel fanger, bare jeg som er så utrolig god til å ta bilde slik at hele fangeren ser ut som ei leppe :P

 

Men er det helt umulig at den kan passe over på orginal fangeren? At du skjærer av omtrent halvparten av orig. fangeren og legger hele den nye fangeren over den gamle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er nok i glassfiber. Høres veldig tungvint ut med å dele fangeren i to. I følge figuren jeg kjøpte den av så skal det ikke være noe problem å få den til å passe, men jeg vet ikke helt.

Kan jo feste den med skruer i de skinnene i siden på fangeren, men det må nesten være noe som holder den midt på under grillen også..

 

Mulig jeg kan skru den fast i noe under grillen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal sansynligvis gjøre som det blir gjort til fangerene til A4. Du skal sette over innmaten i org. fanger over i den nye. Da skal den passe : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er mulig at det går an ja kanskje?

Har ikke vært av med org. fanger så jeg vet ikke hvordan det ser ut bak der da..

Hvis ikke det går å feste på "normalt" vis, så tenkte jeg kanskje å feste den med skruer.

Skrur innenfra når jeg skal feste på sidene. Er det gjennomførbart tro?

bumper marked.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.