Competition & 2.0ACE Problemer

Anbefalte innlegg

: klø : Min Audi 80 Competition tålte ikke å stå i ro en uke. Da jeg skulle starte den igjen var den vanskelig. Den startet, og stoppet like fort. Fikk den igang til slutt, men da tålte den nesten ikke gasspådrag, kjørte noen få kilometer før den døde ut. Nå er den håpløs å få liv i (går av og til noen sekunder på tomgang).

Tips fra div. merke verksted er falsk luft, for lite bensin eller tenningproblemer.

Jeg tror mest på "lite bensin" teorien, siden det har blitt en rar/ny lyd i bensin pumpen. Det kommer bensin inn og ut av fordelings enheten (Bosh), men ikke ut til dysene.

Er det noen som kjenner til dette problemet?

Ny pumpe koster 4800kr hos Audi... Får man kjøpt denne uorginal?

Et annet problem med bilen er de elektriske vindu heiserne, de fungerer når de selv vil. Enten fungerer alle, eller ingen... Hva er det som kan forårsake dette?

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg.

(reiser på ferie i 4dager nå, så får ikke svart. Men kom med tips, alt taes imot med TAKK!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo mulig å finne brukt da. men viss du skal ha ny så hør med norskbildelesenter. rart om dem ikke har noe som passer eller så skaffer dem sikkert.

jeg hadde noe av det samme problemet på min bil. den gikk så vidt og stoppet etter en stund med kjøring. plundret lenge med å finne feilen, hadde gnist og alt.

da var det faktisk bare pluggene som var gått. byttet dem så gikk den med en gang. den hadde også stått parkert noen dager da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uorginal pumpe får du kjøpt hos mekonomen. den koster 2200 kr der, og den er rett og slett helt lik som orginalen, bare tatt ut noen av produksjonen og merket annerledes. den heter pierburgh, nettopp byttet den =) mye problemer med kompisen min sin competition

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.