#1 Skrevet August 16, 2005 Felger til Audi 80 quattro sedan, B4.... noen som har noen forslag på hva som kan ta seg bra ut? har lyst på noen 18tommere, tror dere dette vil gå bra uten å subbe? hvor stort går det på denne bilen uten å modefisere hjulbuene osv. noen som vet om noen nettsider som selger felger, så kom med dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2005 jeg har 8,5x18" med 245/35/18 og 60senk, går som gull det et 38 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2005 9x16" med feit kant og bra senk. Dritkult rett og slett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2005 noen som vet om noen nettsider som selger felger, så kom med dem Interdekk har lave priser, men kanskje ikke verdens beste utvalg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2005 jeg har 8,5x18" med 245/35/18 og 60senk, går som gull det et 38 subber ikke i det heletatt? og går fint med fult ratt utslag osv også? hvilke felger har du da? har ikke bilde? er likt på en 80 og s2? størrelsemessig ved hjul og skjermbuer og slikt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2005 subber ikke i det heletatt? og går fint med fult ratt utslag osv også? hvilke felger har du da? har ikke bilde?er likt på en 80 og s2? størrelsemessig ved hjul og skjermbuer og slikt? Nei, det subber ikke engang med 5 i bilen... Felgene er AEZ icon og dekkene er toyo proxes.. Du kan få se bilde av det til helgen, da er bilen nylakkert med nye fangere osv, da skal jeg ta noen skikkelige bilder... Det er akkurat samma karroseriet på s2 sedan som vilken som helst 80 b4. dette vet jeg da jeg har byggd om min selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2005 Nei, det subber ikke engang med 5 i bilen... Felgene er AEZ icon og dekkene er toyo proxes.. Du kan få se bilde av det til helgen, da er bilen nylakkert med nye fangere osv, da skal jeg ta noen skikkelige bilder...Det er akkurat samma karroseriet på s2 sedan som vilken som helst 80 b4. dette vet jeg da jeg har byggd om min selv hvor kjøpte du felgene dine da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2005 kjøpte mine pent brukt jeg Men jeg tror ikke disse finnes i 4x108, som du trenger, jeg har byggd om til 5x112....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2005 kjøpte mine pent brukt jeg Men jeg tror ikke disse finnes i 4x108, som du trenger, jeg har byggd om til 5x112....... mye med å bygge om da?.... vil det går med samme størrelse og et og slikt på min da? siden du har bygd om liksom? ikke har du valset heller?... vet du om noe somn hadde passet min? er rød sedan den å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2005 Hei Jeg kjører 8x18 et25 med 225/40-18 på min competition, og har ikke subbet enda (min har org. sports understell da). Felga er O.Z. Racing Superturismo. Link til bilder: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1922 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2005 mye med å bygge om da?.... vil det går med samme størrelse og et og slikt på min da? siden du har bygd om liksom? ikke har du valset heller?... vet du om noe somn hadde passet min? er rød sedan den å Når man bygger om disse, trenger man bare bytte nav bak til et med 5bolt. det er en veldig grei jobb.. Forran må man bytte nedre del av fjærbeinet, den delen med lagerhus, man må ha nye nav og nytt lager man må også finne noen stikkakslinger som passer, evt bytte "skåler" i girkassen for å feste nye akslinger... Med andre ord litt jobb forran, men ikke umulig hvis man har to fjærbein fra fks S2.... Det beste for deg blir nok å finne noen råe felger med 4x108, eller få laga spacere med en annen boltsirkel, fks 5x130, så kan du sette på 8,5x18 Porche turbocup, det er dritrått på B4... Ps, jeg har ikke valset nei.. og det har ingenting å si for størrelsen på felgene at det er 5bolt, det er bare lettere å skaffe dem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 18, 2005 Når man bygger om disse, trenger man bare bytte nav bak til et med 5bolt. det er en veldig grei jobb.. Forran må man bytte nedre del av fjærbeinet, den delen med lagerhus, man må ha nye nav og nytt lager man må også finne noen stikkakslinger som passer, evt bytte "skåler" i girkassen for å feste nye akslinger... Med andre ord litt jobb forran, men ikke umulig hvis man har to fjærbein fra fks S2.... Det beste for deg blir nok å finne noen råe felger med 4x108, eller få laga spacere med en annen boltsirkel, fks 5x130, så kan du sette på 8,5x18 Porche turbocup, det er dritrått på B4... Ps, jeg har ikke valset nei.. og det har ingenting å si for størrelsen på felgene at det er 5bolt, det er bare lettere å skaffe dem... men finner jo ingen råe 4x108 som er i 18tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 21, 2005 noen som klare å finne noen til meg? tar imot alle tips/råd/anbefalinger osv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 21, 2005 jeg ville absolutt sjekka om det er mulig å skaffe spacere som ordner 5x130, og sette på noen fete porshecupfelger... Tror det var en her på forumet som hadde slike spacere engang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 21, 2005 Porsche look felger gjør seg bra på B4. Dette er en av de feteste B4`ene jeg har sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 21, 2005 Keskin har noen kule felger i 4x108.. http://keskin-felgen.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 21, 2005 Porsche look felger gjør seg bra på B4. Dette er en av de feteste B4`ene jeg har sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 21, 2005 Keskin har noen kule felger i 4x108.. http://keskin-felgen.de KT4 New Racer er jo den eneste i 18" (8,5x18). Er jo forsåvidt fet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 22, 2005 Sinnsykt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 23, 2005 Her er de noen 8x18 felger på finn.. http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=1124798090072?finnkode=5984597 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 23, 2005 Her er de noen 8x18 felger på finn.. http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=1124798090072?finnkode=5984597 faen, hvorfor så langt unna !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 23, 2005 Erik? er det noen i pittspurg som har noen 4x108 felger liggende da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 24, 2005 Erik? er det noen i pittspurg som har noen 4x108 felger liggende da? jeg har mye rart liggende jeg, bla 8x17"tsw hokkenheim..... 4x108... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 24, 2005 jeg har mye rart liggende jeg, bla 8x17"tsw hokkenheim..... 4x108... bilder??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 24, 2005 Jeg kjøpte nye 18" til min B4 for 2 uker siden. Dezent F heter de. 7,5x18, ET 35. 225 Federal dekk. Fungerer utmerket. Disse felgene er nye av året tror jeg. http://www.jaren-dekk.no/index.htm skaffer dem, blant andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...