#1 Skrevet August 17, 2005 Er det noen som vet om det finnes noe cupspoiler som passer på orginalfanger foran på en RS2 fra 1994? Åpen for alle forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2005 Er det noen som vet om det finnes noe cupspoiler som passer på orginalfanger foran på en RS2 fra 1994? Åpen for alle forslag Har en liggende som er nylakkert, som aldri ble brukt da jeg hadde en golf med rs front.. Du kan få kjøpe denne hvis du er int? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2005 Har en liggende som er nylakkert, som aldri ble brukt da jeg hadde en golf med rs front..Du kan få kjøpe denne hvis du er int? Send meg et bilde eller få det ut her sånn at jeg får se den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2005 Jan skaffer billig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2005 Jan skaffer billig... Hva kan denne Jan skaffe disse for da?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2005 Jan skaffer billig... Ok! Får høre der da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2005 Har en liggende som er nylakkert, som aldri ble brukt da jeg hadde en golf med rs front..Du kan få kjøpe denne hvis du er int? cupspoiler? er d det samme som den vanlige rs cup leppa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2005 Jan skaffer billig... hvem er jan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2005 Hva kan denne Jan skaffe disse for da?? TThomaz Jan på BilMax i Surnadal skaffer til 895,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2005 Vil gjerne ha en slik - men dette blir litt langt for meg. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i denne personen. Eller kan viderformidle et slikt salg for meg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 17, 2005 skaffer han til Passat 3B RS-front oxo ?? mvh Pettersson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 17, 2005 har 2 cup spoilere liggende.. trenger litt sparkel å lakk så er de go som nye=) men er ikke sikkert det er relevant. visst det var cup lippe du skulle ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 17, 2005 har 2 cup spoilere liggende.. trenger litt sparkel å lakk så er de go som nye=) men er ikke sikkert det er relevant. visst det var cup lippe du skulle haregner med det er en slik vi snakker om? isåtilfelle er jeg interessert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 13, 2005 regner med det er en slik vi snakker om? isåtilfelle er jeg interessert... da er jeg interessert å:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 2, 2005 da er jeg interessert å:) og jeg!!! noe som har skjedd, fikk alle? så ikke tråden før nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 2, 2005 Og eg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 2, 2005 jeg er å interrisert ja...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 6, 2005 noen som vet hva som skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...