Justerbar fpr til org fuel-rail ??

Anbefalte innlegg

Noen i Europa/Norge som selger justerbar bensintrykksregulator beregnet på org. fuelrail på 2,2 20vt motorene ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik KAN en slik fpr se ut.....dette bildet er tatt fra 034EFI sin side....

Stock%20FPR.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et finsk firma som lager en type, skal se om jeg finner ut adressen til web siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et finsk firma som lager en type, skal se om jeg finner ut adressen til web siden
Husker du noe pris ?? 034EFI skal ha 139 dollar mener jeg på............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker du noe pris ?? 034EFI skal ha 139 dollar mener jeg på............

 

Husker ikke prisen,. har lettet litt men fant ingen ting, tror jeg har mail hjeme fra dei, men er offshor nå.

 

(jonus får laget, men det vet du vel)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med malpassi justerbar kjøpt av Jonus(1750,-)

Stilt opp trykket på org dysene:)

P1010002small.JPG

P1010017small.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke prisen,. har lettet litt men fant ingen ting, tror jeg har mail hjeme fra dei, men er offshor nå.

 

(jonus får laget, men det vet du vel)

Visste ikke at Jonus laget slike.....trodde bare han "justerte" de til det trykket du ville ha. Men jeg vil ha en som justerbar og bolt on på org fuelrail. Vil ikke begynne å tukle så altfor mye med det org. bensinsystemet på min org.-bil : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visste ikke at Jonus laget slike.....trodde bare han "justerte" de til det trykket du ville ha. Men jeg vil ha en som justerbar og bolt on på org fuelrail. Vil ikke begynne å tukle så altfor mye med det org. bensinsystemet på min org.-bil : rolleyes

 

ikke han som lager (men får laget) passer orginal fuel rail er en mod. orginal og er justerbar, men har nok noe begrenset levering er vist mye arbeid

Ligner mye på den du har på bilde, uten fancy farger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damti da...:) Motornord har...http://www.motornord.se/catsearch.asp?Group=2&mode=Br%E4nsletrycksregulator&mcmode=Br%E4nslesystem

 

Brukte en slik Malpassi fra Jonus på min RS2, funket supert. Men er ikke rustfrie deler internt i de, slik at de kan slutte å fungere etter en tid...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har malpassi regulator på min S2. Fungerer ikke 100%, leverer for mye bensin rundt 4000 rpm for så å få perfekt A\F ratio fra 4500 rpm. Har hørt flere som har hatt trøbbel med ustabile regulatorer av denne typen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visste ikke at Jonus laget slike.....trodde bare han "justerte" de til det trykket du ville ha. Men jeg vil ha en som justerbar og bolt on på org fuelrail. Vil ikke begynne å tukle så altfor mye med det org. bensinsystemet på min org.-bil : rolleyes

 

Har sånn "hjemmesnekra" justerbar frå jonus sjølv. Fungerre fint den. ;)

Sender inn din orginale, så har han ein kar som bygger denne om til justerbar.

Umbrakojustereing på toppen. Trur min kan justeres fra 3 til 5 bar ca.

100% bolt on. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er vitsen med å stille opp grunntrykket, man må vel allikevel lage ny map slik at afr blir riktig forde? Eller bare driter dere i orginal magnetventil, kjører en boostcontroller og bruker den i tilegg til at dere justerer bensintrykk etter bredbåndslambda? Klarer hjernen å justere riktig tenning og åpningstider på dysene selv etter hvordan turbotrykk og bensintrykk er, eller er den ikke smart nok?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg også spent! Jeg skjønner ikke helt hvordan økt trykk skal kunne gjøre noe hvis ikke åpningstiden på dysene endres. Nå gjetter jeg veldig, men jeg setter pengene mine på at hjernen ikke klarer å justere dette selv.

 

Men klarer den det... daaaa blir jeg gla' da.

 

/Ørjan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Europa/Norge som selger justerbar bensintrykksregulator beregnet på org. fuelrail på 2,2 20vt motorene ??

 

Så du fekk svar på krumer, var den siden jeg mente

 

(http://www.amworks.com/eng/index.htm )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg også spent! Jeg skjønner ikke helt hvordan økt trykk skal kunne gjøre noe hvis ikke åpningstiden på dysene endres. Nå gjetter jeg veldig, men jeg setter pengene mine på at hjernen ikke klarer å justere dette selv.

 

Men klarer den det... daaaa blir jeg gla' da.

 

/Ørjan

 

 

ved økt trykk vil dysene flowe mer selv om åpningstiden er den samme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke en slik fpr lenger da jeg har bestilt større dyser som skal ha org. bensintrykk. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen jeg!

 

Må ha ny justerbar bensintrykksregulator selv nå, og lurer bare på om folket er nøjd med Jonus' ombygde OEM regulator?

Går mest sannsynlig for den løsningen..

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen jeg!

 

Må ha ny justerbar bensintrykksregulator selv nå, og lurer bare på om folket er nøjd med Jonus' ombygde OEM regulator?

Går mest sannsynlig for den løsningen..

 

: vinke :

Hvorfor ikke 034 sin som koster mye mindre og er justerbar ??? Kjøpte min av Paul Guillen her på forumet........tror jeg ga 850 kroner for den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke 034 sin som koster mye mindre og er justerbar ??? Kjøpte min av Paul Guillen her på forumet........tror jeg ga 850 kroner for den.

 

Joda, hadde enda bare Paul hatt en liggende så.. Bilen min skal ut til Jonus imorgen, og jeg vil ha alt på med en gang slik at alt blir 100%.

 

Ville bare høre ang feedback'n på den modda regulatoren, om det var noe som holdt?! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, hadde enda bare Paul hatt en liggende så.. Bilen min skal ut til Jonus imorgen, og jeg vil ha alt på med en gang slik at alt blir 100%.

 

Ville bare høre ang feedback'n på den modda regulatoren, om det var noe som holdt?! : klø :

Da så......Malpassi fprene får jo ikke det beste skussmål da. Så trenger du en imorra så er det vel ikke så mye valg......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, hadde enda bare Paul hatt en liggende så.. Bilen min skal ut til Jonus imorgen, og jeg vil ha alt på med en gang slik at alt blir 100%.

 

Ville bare høre ang feedback'n på den modda regulatoren, om det var noe som holdt?! : klø :

 

Tror du kan stole på at den holder. Tor Øyvind (Edit: Og Jon) vet hva han driver med. De har testet den modda typen opp mot bla dyre Aeromotive (og andre) regulatorer, og den som kom ut "best i test" var den modda orginale bosh'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da så......Malpassi fprene får jo ikke det beste skussmål da. Så trenger du en imorra så er det vel ikke så mye valg......

Disse suger max...Åpnet en slik etter mye bannskap og rare målinger med bredbandslamda..Fjæra var rustet opp..Etter 1 års bruk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du kan stole på at den holder. Tor Øyvind (Edit: Og Jon) vet hva han driver med. De har testet den modda typen opp mot bla dyre Aeromotive (og andre) regulatorer, og den som kom ut "best i test" var den modda orginale bosh'n.

 

Flott!

 

Var vel egentlig det jeg tenkte meg, men ville bare høre om noen hadde opplevd noe negativt med de(?).

 

@ Pål: Er ikke på jakt etter Malpassi sin fpr, men takk for tipset :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.