Hvor sitter chipen? (Audi A6 2,5TDI '96)

Anbefalte innlegg

Topicen sier det meste, jeg lurer på hvor denne chipen sitter? Har ikke så mye erfaring med sånt, vet bare fra tidligere eier at bilen er chipet : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter inne i hjernen til bilen din ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter inne i hjernen til bilen din ;)

Som sitter under/bak hanserommet i fotbrønnen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel mer riktig å si at den ligger bak gulvteppet (helt inn mot torpedovegg) på passasjerside

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du er den bilen UE reg. solgte nemlig en akkurat lik til Tromsø for 3 år siden??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henta denne bilen i nord trøndelag for under ei uke siden! Men det går en prikk lik en her i byen fra før ;) Dvs. den er prikk lik for øyeblikket, tviler på at den er det så lenge :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henta denne bilen i nord trøndelag for under ei uke siden! Men det går en prikk lik en her i byen fra før ;) Dvs. den er prikk lik for øyeblikket, tviler på at den er det så lenge :P

Da er nok det den gamle min har den S6 baklykter og motiv på dieselluka?

Trodde den var solg videre ser du.

Godt den er i live enda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett så nøye på den, bare gløtta på i forbifarta!

Men fra det ene til det andre, noen som har sota bakruta på disse bilene før? ser for meg et slit med varmetråder og bøy på ruta, siderutene er vel greie nok..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må vell til me varmepistol å litt forskjellig. jeg har tenkt på det selv på min 94. s4 har bestemt meg for at når jeg først skal sote så setter jeg den inn til noen som kan det=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.