Nord-Trøndelag: Hvilken dag i uka ?

Hvilken dag vil du ha lokallagstreffet?  

11 stemmer

  1. 1. Hvilken dag vil du ha lokallagstreffet?

    • Mandag
      0
    • Tirsdag
      0
    • Onsdag
      5
    • Torsdag
      1
    • Fredag
      0
    • Lørdag
      2
    • Søndag
      0
    • IKKE i helga
      1
    • Kommer på det samme
      1
    • Helst i helga
      1


Anbefalte innlegg

Nå må vi få litt fortgang på samlingene.

 

Svar på poll'n om hvilken ukedag som passer for deg. Den dagen med meste avstemminger blir det lokallagstreff.

 

Edit: Si ifra om partallsuker eller oddetallsuker også da!!

 

Edit: Edit: Kom med innvendiger om hvor ofte dere synes vi skal ha treff også. Det er kommet forslag på annenhver uke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi si at det første treffet blir første og tredje onsdag hver måned?

Er dere enig i dette er det vel ikke mer å snakke om.

 

Første treff blir da 7. Sept,som er første onsdag i den måneden.

 

Greit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kolliderer det med jobb hver gang for meg i alle fall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi si at det første treffet blir første og tredje onsdag hver måned?

Er dere enig i dette er det vel ikke mer å snakke om.

 

Første treff blir da 7. Sept,som er første onsdag i den måneden.

 

Greit?

 

Passer også bedre for meg andre og fjerde onsdag hver måned da... Men siden jeg bor så nært, har jeg vel mulighet til å komme uansett da...

 

Er vel litt avhengig på våre medlemmer som har et stykke å reise for å komme på lokallagstreff da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,men det er jo samma det,kom bare med et forslag her nå,nettopp for å få høre hva dere andre mente. For min del kommer det akkurat faan på det samma når vi har disse treffa,er bare ivrig på å komme igang.

 

Hvordan høres hver andre og fjerde onsdag i mnd ut da,slik Erik foreslår her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg passer det nesten uansett, men andre og fjerde må vel gå greit? Har ikke lappen før 4. oktober uansett men : rolleyes Men skal vi ha en fast plass? eller variere? Steinkjer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble vel enighet om å ha Steinkjer som fast plass,da det ligger midt mellom alt liksom. Men,er jo ingenting i veien for at det kan flyttes litt rundt liksom,men vi begynner vel på Steinkjer,ettersom det var det man ble enige om til å begynne med. Fast plass i Steinkjer blir vel på Esso Dampsaga,på parkeringa oppå parkeringshuset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i mitt yrke nytter det ikke å stemme frem dag.. jeg kommer om jeg har kjøretøy, og fri :P sånn må det bare bli... dessutn er det jo en lang tur til st.kjer... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vi blitt enige da ??

 

Neste lokallagstreff blir onsdag 14. September på Parkeringsplassen ved ESSO Dampsaga på Steinkjer klokka 19:00 eller...?? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør ikke flere få komme med svar.. om de ikke har stemt da... som feks , Tobben, Trygve, Torgeir, Bjørnar etc etc....... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men avsteminga har vært oppe i snart 14 dager nå da... jeg har tipsa alle om at vi har avstemming, så... Ut ifra dagens resultat blir det nok onsdager, men....??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer vel midt i uka for meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil egentli tro at vi bør vite hva som passer best for de som er fra namsos.. greit me dere borti levanger, verdal og st.kjer som kjører alt i fra 3 minutter til 30..

 

Men de som er litt lenger unna og har faste arbeids-dager så de vet når de kan komme, bør få ut fingern.. ikke avgjør dette før den 31 aug mener nå jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neinei... Alle som er medlemmer skal selfølgelig få uttale seg om når og hvor de vil ha lokallagstreffa, men hvis det ikke er noen som sier ifra, så må vi nesten ta en avgjørelse og bare bestemme dato, tidspunkt og sted da...

 

Men for all del... Håper så mange som mulig gidder å si sin mening om når lokallagstreffene skal være...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyh.

Kan nesten ikke stemme på noen dag jeg. Ettersom jeg jobber skift så kan jeg ikke komme bestandig. Sånn er det bare.

Flott at vi prøver å treffes litt regelmessig nå da. Så får man se om det kommer folk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey,da venter vi til 31,så resten av dem som ikke har stemt og fått frem sin mening får muligheten til å gjøre det. Alle kan ikke møte opp hver gang,det hadde vært merkelig hvis vi hadde greid å fått til det.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ syns det e bar med osdagen og at vi møter den adre og den ferde onsdagen i månnen så det gjør mæ ingen ting det nei for mæ og æ har stemt på onsdag som møtte dag sjø :) , men da sier vi at vi møtes den 14 september og da avtaler vi nermer vilken onsdager det vi kan møtes på så at alle for sakt sin menig om det da sjø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er voten nede,og onsdag vant.

Første treff er Onsdag 14.September,klokken 1900,på Esso Dampsaga på Steinkjer?..

 

Håper folk sprer ordet og får med seg så mange som mulig,medlemmer eller ikke,så lenge de kjører VAG så er de velkomne.

 

Henger opp 'plakat' på jobb,forhåpentligvis får flere VAG-huer med seg at det er treff.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laaaannnnggg tur fra Rørvik det, serlig på retur. Hvor lenge bruker disse treffene å være da??? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laaaannnnggg tur fra Rørvik det, serlig på retur. Hvor lenge bruker disse treffene å være da??? : vinke :

 

Langt ja, men det varer vanligvis et par timer. Hvis mest mulig folk kommer, vil vi prøve å få valgt et styre ut dette året.

 

Håper dere er flere fra området som tar dere tid til å komme på lokallagstreffet denne dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør ikke flere få komme med svar.. om de ikke har stemt da... som feks , Tobben, Trygve, Torgeir, Bjørnar etc etc....... : klø :

 

 

Joda.. Min turnus er litt spesiell pga døgnvaktene, så hvilken dag i uka er egentlig ikke så viktig, MEN:::::::

 

VI MÅ FÅ TIL EN SAMLING I NAMSOS, SLIK AT VI KAN SKJELLE UT ALLE DE STYGGE ( !!!!! ) OPLENE : eek : (unnskyld styggordet) OG 240 RÅNERNE!!!!!! : smil :

 

Som sagt kryr det av vag her, men mange tullinger som eier de.. !!

 

Men sikkert mange som er uenig ettersom det blir langt å kjøre osv... men blir det ikke likt for alle da? :) sett bort fra meg : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda.. Min turnus er litt spesiell pga døgnvaktene, så hvilken dag i uka er egentlig ikke så viktig, MEN:::::::

 

VI MÅ FÅ TIL EN SAMLING I NAMSOS, SLIK AT VI KAN SKJELLE UT ALLE DE STYGGE ( !!!!! ) OPLENE : eek : (unnskyld styggordet) OG 240 RÅNERNE!!!!!! : smil :

 

Som sagt kryr det av vag her, men mange tullinger som eier de.. !!

 

Men sikkert mange som er uenig ettersom det blir langt å kjøre osv... men blir det ikke likt for alle da? :) sett bort fra meg : vinke :

 

Hehe... jo da... Vi bør kanskje ha annenhvert treff på Steinkjer og Namsos siden vi har medlemmer fra ganske langt nord i fylket...

Men så sier vi her i Steinkjer Det er lengre å kjøre fra Stjørdal til Namsos enn det er å kjøre fra Namsos til Stjørdal....

 

Håper så mange som mulig kommer på treffet den 14. September, slik at vi kan diskutere dette på et treff istedet for via forumet, som ikke alle medlemmene bruker.

Har dere i i Namsos, Rørvik, Levanger og Verdal mulighet til å henge opp noen "plakater" med info om klubben og at det er lokallagstreff den 14. September på ESSO Dampsaga klokka 19:00??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh? joda, lurt det. :) Tenker bare på han stakkaren fra Rørvik :o Tar jo flere timer og ferje for å komme seg til steinkjer. Hvis ikke han kjører over høylandet, og slipper ferja (halv time ekstra)..! lengre for han til steinkjer, enn det er for stjørdalingene til Namsos.

 

Nei, Namsos er nok det mest sentrale : smil :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vondt ment mot noen av medlemmene her, men jeg håper at alle har muligheten til å komme på lokallagsmøtet på STEINKJER onsdag 14. September klokka 19:00. Slik at vi kan diskutere hvor vi skal ha møtene våre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en bitteliten idè her. Hva om de respektive byene,som Namsos,Steinkjer,Levanger og Rørvik (Har Rørvik bystatus egentlig :P ) , prøve å samle litt folk i sin egen by,for så å arrangere litt småtteri i hver sin by?

 

Hvis f.eks en fra Rørvik skal prøve å få med seg en kompis med VAG ned til Steinkjer for et treff som varer i et par timer,så er jo svaret gitt i forveien.

 

Er det ikke bedre da at man kanskje sier at man prøver å bygge opp litt i hver by,med lokaltreff osv,få med seg flere folk å få de til å melde seg inn osv. Etterhvert som de forskjellige byene/områdene begynner å få noen medlemmer,kan man arrangere større lokaltreff i f.eks Namsos,Steinkjer eller litt mer sentrale byer. Hvis man hadde fått til noen slikt ville vi raskt ha et littt større miljø,og større muligheter for både det ene og det andre.

 

Arrangere større treff,hvor vi kan snakke dred,gå ut å ta seg en pils osv osv osv..

 

Som sagt,er bare en idè jeg har.

Hvis dere har noen synspunkter så er det bare å fyre løs,takler negativ kritikk,så ikke hold på tunga.

 

Men,nå er det i allefall bestemt at hver 2. og 4. Onsdag i hver måned møtes vi på Esso Dampsaga i Steinkjer. Klokken 1900. Og som Erik sier her,så er det viktig at så mange som mulig møter opp den 14.September klokken 1900,så vi får diskutert og snakka om diverse klubbgreier.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.