#1 Skrevet August 17, 2005 Ser litt på en Passat med treinterør nå, slik dere ser på bildet under. Siden jeg ikke er noen stor fan av slik treimitasjon (håper jeg ikke tråkker for mange på tærne her nå ) så måtte jeg i så fall gjort noe med dette. Er det greiest å kjøpe nytt og skifte det ut, og hva er i så fall prisen på dette? Evt. kan man kanskje demontere det, pusse det ned og lakke det opp igjen i f.eks. svart eller grått? Er det kranglete å demontere alle smådekslene/panelene, eller er det være relativt rett frem? Hvis noen av dere har noen erfaringer på området så tar jeg imot med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2005 Du trenger ikke pusse på det, bare vaske med silikonfjerner og aceton også lakke rett på. Er dumt å pusse på det da det er glatt og fint fra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2005 Er festet på baksiden dersom en skal ha det ut, med sånne delvis smeltede tapper. Ta av døra så ser du godt hvordan det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2005 Du trenger ikke pusse på det, bare vaske med silikonfjerner og aceton også lakke rett på. Er dumt å pusse på det da det er glatt og fint fra før. Regner med at det må demonteres først, eller maskerer du og ordner alt mens det er fastmontert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2005 Ser litt på en Passat med treinterør nå, slik dere ser på bildet under. Siden jeg ikke er noen stor fan av slik treimitasjon (håper jeg ikke tråkker for mange på tærne her nå ) så måtte jeg i så fall gjort noe med dette. Er det greiest å kjøpe nytt og skifte det ut, og hva er i så fall prisen på dette? Evt. kan man kanskje demontere det, pusse det ned og lakke det opp igjen i f.eks. svart eller grått? Er det kranglete å demontere alle smådekslene/panelene, eller er det være relativt rett frem? Hvis noen av dere har noen erfaringer på området så tar jeg imot med takk Enig med deg, dette er ikke særlig fint. Har det selv i passaten, bare må få det bort. Har sjekket hva det koster med nytt i carbon imitasjon, fra merkeverksted. De skulle ha ca 3500,- for alle delene. Ett annet alternativ er klistre merker som legges over de du har i dag. Vet ikke hvordan resultatet blir. Men det blir en del billigere. Hadde vært morsomt å sett resultatet når du har fått gjort no med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2005 Ronny og Christine: Skjønner dere godt, treværk er for snekker uti skjærgården det...tøff-tøff.. Carbon er tingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2005 Jeg hadde slik tre imitasjon i bilen min. Plukket alt det ut, vasket det grundig og lakkerte det sølv mettalic. Ser "greit" ut på avstand og på bildet. Men siden jeg lakkerte det i garasjane hjemme ble det litt nuppete. Var bare for å prøve så det ble ikke ille Anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2005 Hadde vært morsomt å sett resultatet når du har fått gjort no med det.Skal holde dere oppdatert, men nå er det ikke sikkert det blir noe problem, siden jeg fant en oljelekkasje og div annet småtteri på bilen jeg vurderte å kjøpe. Da fortsetter jeg heller å lete litt til, så kanskje jeg finner en uten "snekke"-interiør også (Igjen, no offence til dere som faktisk liker dette) Jeg hadde slik tre imitasjon i bilen min. Plukket alt det ut, vasket det grundig og lakkerte det sølv mettalic. Ser "greit" ut på avstand og på bildet. Men siden jeg lakkerte det i garasjane hjemme ble det litt nuppete. Var bare for å prøve så det ble ikke ille Anbefales Ser fint ut på bildet ja Nå er det ikke så mye som trenger å endres i den Passat-modellen jeg ser etter da. Bare midtkonsollen og noen få lister på dørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...