#1 Skrevet August 17, 2005 Noen Rocco 2-eiere som har byttet foringer? Kollevold hadde problemer med å finne ut om jeg hadde Golf 1 eller Golf 2-understell..... Jeg mener det skal være mest likt 1`ern..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2005 Noen Rocco 2-eiere som har byttet foringer?Kollevold hadde problemer med å finne ut om jeg hadde Golf 1 eller Golf 2-understell..... Jeg mener det skal være mest likt 1`ern..... Golf 1 (minst ti tegn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2005 takk takk..... Mål på bakre stab.stag-foringer, er det 20 eller 23mm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2005 takk takk.....Mål på bakre stab.stag-foringer, er det 20 eller 23mm? Åssen motor har du? Er såvidt jeg kan se er det 3 forskjellige dim til rocco... greieste er nok å legge seg under bilen med skyvelær og måle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2005 Har 1.8 8V "JH"-motor.... Må nok under og måle ja, men har ikke bilen her akkurat nå...og AKTE`n min er nede for tiden:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2005 hmm.....målte bredden på foringen på midten til 40mm og de ytterste til ca.45mm... kan dette stemme?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2005 hmm.....målte bredden på foringen på midten til 40mm og de ytterste til ca.45mm... kan dette stemme?... Mål stabstaget... er det som er levert i 20 eller 23mm vil jeg tro utvendig er foringene like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...