Anbefalte innlegg

Finnes det noe sted, hvor man kan skrive inn chassinr. og få detaljer om hva slags motor/girkasse/osv., som ble levert til den aktuelle bilen?

FR

EDIT: Fant det ut... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe sted, hvor man kan skrive inn chassinr. og få detaljer om hva slags motor/girkasse/osv., som ble levert til den aktuelle bilen?

FR

EDIT: Fant det ut... :)

Hvor? Fint om du kan dele med oss uvitende ;)

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ikke slike ting i "bøtta" til reservehjulet på et klistermerke? Eller er det bare nyere biler? Jeg sjekka kodene som stod på merket og fant ut mye snacks om bilen der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står ikke slike ting i "bøtta" til reservehjulet på et klistermerke? Eller er det bare nyere biler? Jeg sjekka kodene som stod på merket og fant ut mye snacks om bilen der.

Jeg tolket spørsmålet først i tråden slik at man "en plass kan skrive inn chassisnummeret på hvilken som helst bil/audi el.l. og få opp hva slags utstyr denne bilen ble levert med". Plassering av den lappen du snakker om varierer, men ved reservehjulet og i serviceheftet er standardplasser stort sett.

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.