#1 Skrevet August 18, 2005 Som topic sier, er det noen som kan montere 268 graders kam ? Grenrør ? MVH Jone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2005 Som topic sier, er det noen som kan montere 268 graders kam ?Grenrør ? MVH Jone Det klarer du veldig fint selv, kan guide deg gjennom det (med bilder) om det er av interesse. Ellers får du ta ferja over til Karmøy Grenrøret er enda enklere, du ser med en gang hvilke skruer som må av for å skifte dette, problemet her er ofte at bolter og muttrer kan sitter noe fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2005 Et lite tips når det gjelde kam en : skift ventilløftere ( om disse er slakke ) , registerreim og registerreim strammehjul i samme slengen. Grenrøret : skaff deg nye pakninger først. Om du ikke vil gjøre det selv kan du sikkert ta kontakt med http://www.volksport.no som ikke er så langt borte fra deg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2005 Nei, halloo. Da kan dette går veldig galt, satser ikke på det, enten reiser jeg til haugesund til veloxmotors ellers så kjører jeg innom volksport, slik gjør jeg bare ikke selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...