#1 Skrevet August 18, 2005 Hei. Vurderer og selge disse. (225/45/17) Vet ikke hvor mange sesonger gummi har gått, men ser ikke så aller verst ut Noen som vet hva disse koster nye og hva de er verdt? SImen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2005 4x108 boltsirkel? Er du sikker på at det er ekte split? Ser mer "fake" ut for meg men. Prisen avhenger jo veldig av om det er ekte delte felger, eller bare vanlige juksefelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2005 4x108 boltsirkel? Er du sikker på at det er ekte split? Ser mer "fake" ut for meg men. Prisen avhenger jo veldig av om det er ekte delte felger, eller bare vanlige juksefelger Det er ekte delte felger. 4x108 ja. Edit: Åssen mener du at du kan se at det er fake foresten? hehe Mulig bilde er litt dårlig, ble tatt med mobil SImen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2005 Ser bare ut til at boltene ikke er bolter, men støpte i kanten, er en del felger som har slikt får å se eksklusive ut. Men sier du at de er ekte split felger er de nok det EDIT: Fant de i en D&W katalog fra -03, de heter Stream VI og er flerdelte. En sats 8x17" til Golf (4x100) kostet 544€ den gang for 4stk felger... En komplett sats med 4stk 205/40-17 kostet 1034€. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2005 Hei.Vurderer og selge disse. (225/45/17) Vet ikke hvor mange sesonger gummi har gått, men ser ikke så aller verst ut Noen som vet hva disse koster nye og hva de er verdt? SImen hvilken et er det? passer di min audi b4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2005 hvilken et er det? passer di min audi b4? 4x108 boltsirkel. Passer på bilen din ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2005 4x108 boltsirkel. Passer på bilen din ja. hva skal du har for dem da? skulle egentlig ha hatt 18" men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2005 hva skal du har for dem da? skulle egentlig ha hatt 18" men 4000+ et sted. tenkte jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2005 *Bump* ingen som trenger felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2005 *Bump*ingen som trenger felger? jeg, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...