#1 Skrevet Juli 2, 2004 Hei Elling. Ja A6 versionen av denne passer på bilen din Jeg har et helt nytt kit av denne "RS4" stylingen liggende. Jeg hadde ment å sette den på en gul 96' S6 2.2 som jeg har, men kom til å kjøpe en ny 2.7T før jeg fikk begynt på den. Si fra om du er inetressert. Jeg har både front og bak, samt sideskjørt. Legger ved et par bilder som jeg fant på nett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2004 holly holly holly How much? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 14, 2004 Hehe... samme settet som eg satte på i forrige uke.. 12000 for delene (front/bak + sideskjørt). Litt billigere enn i norge pga at eg kjørt ned til Seidl tuning.. Sparte 4-5000 på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 14, 2004 og foran... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 14, 2004 Meget pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2004 Ble tøft, ser litt massiv ut. Men jeg vet ikke helt om jeg liker bakfangeren. Ser litt rar ut med den venturi-tunellen i midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 14, 2004 Var litt i tvil om bakfangeren eg og, men den ser møje bedre ut enn orginalen, som selges her.. : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=8087 Men det som gjorde seg mest var faktisk sideskjørtene. Fra å gå innover under bilen, til og gå litt utover/rett ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 14, 2004 Fint, men fjern kamei merket i grillen og få på det orginale s4 merket på riktig side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2004 Hm.... Må bare si det at jeg syns en orginal strøken S4 ser x antall ganger bedre ut:rolleyes: Syns nesten det blir litt rice stuk over det hele, og det er ikke helt min grei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...