#1 Skrevet August 18, 2005 Ønsker svar på dette: Har en 99 audi avant a4 facelift. lurer på om det er riktig at det kun vises når bakluka er åpen og ikke når en dør er åpen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2005 jeg mener denne skal vise begge deler.... men, på min gamle passat så hadde jeg problemer med sentrallåsen på ene døra som gjorde at når man åpnet den døren kom ikke kupelyse på eller signal om at det var en dør oppe i kjørecomp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2005 På min A4 99 så vises det kun når bakluka er åpen også, hørte med Møller som mente at det skulle være inndikering på alle dører, mulig også panser. Men noe problemløsing hadde de ikke... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2005 Min bil som også er 99 facelift viser også kun bakluka. Såvidt jeg har forstått så kom ikke visning for dørene før i 2000 modellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...