#1 Skrevet August 18, 2005 Var på Coop Obs på Stoa i dag, traff ett annet medlem & stod å prata litt... da hørte jeg det kom en bil i relativt god fart inn på plassen, farten dreide seg vel egentlig bortimot om ventilflyt da... Meeen tatt tufsen fikk de:D:D:D http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106797 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2005 Det var sjefen min som tok han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2005 Er sjefen din pollti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2005 Nope, er på en måte vekter han også. Rettere sagt, avdelingssjef for Securitas i Arendal. Han var tilfeldigvis på Posten når dette skjedde, så han fulgte instinktet og tok opp jakten på guttungen, og fikk overtalt ham til å levere fra seg rambo-kniven og pengene, og vente på politiet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2005 når vi først er inn på politiet å kjøreingen til dem så lå jeg bak de ut fra sentrum her den ene dagen... først skulle de bytte felt... uten å blinke hehe... skulle vært jeg som gjore noe sån. da hadde jeg vel fått bot. litt lenger borti gata så dritt han i å vike fra høyre og så blinket han ikke ut fra rundkjøringa.... jaja det er ikke bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2005 De er ikke alltid helt på nett med det nei:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2005 Men starks vi andre gjør sånne små ting så blir d bot ja.!. Halvparten av di politian e en høu me værdensmestra. Å ingenting e rett av d man gjør i deres øyne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2005 Politiet vraka en bil i Trøgstad for en tid sida og. Var en som hadde ringt og sagt at han hadde to innbruddstyver eller noe hjemme. og hadde sperret bilen demmes inne og hadde kontroll på dem. Politiet rykka ut og dro av veien i en sving i 50-sonen, ned en bratt skråning og bilen ble totalvrak. Liker å gi på litt de og ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2005 Liker å gi på litt de og ja... Var på nyhetene for ca 1 år sia et opptak dær en politiman sa til sin kolega "d er dette som gjør det artig å være politi" å det va etter en vil biljakt som ente me at dn bilen di jaktet på kræsjett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2005 En politimann forfulgte en mopedist i 70 - 80km/h gjennom et tett byggefelt hvor det ferdes mye barn. Dette skjedde for ikke lenge siden her i Vennesla, politimannen kjørte på motorsykkelen. Denne politimannen prøvde samtidig å dytte mopedisten av mopeden i forsøk på å få stoppet han. Denne politimannen ble anmeldt av et øyenvitne. IDIOT kjøring av de begge, men politiet burde ikke kjøre slik, det setter de i ett dårlig lys spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 22, 2005 tihi... Rene kritikktråden dette... Carl Erik, x cop, har du noe å tilføye her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 22, 2005 dette var gøy... noen som har noe mer på hjerte om politiet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 24, 2005 En politimann forfulgte en mopedist i 70 - 80km/h gjennom et tett byggefelt hvor det ferdes mye barn. Dette skjedde for ikke lenge siden her i Vennesla, politimannen kjørte på motorsykkelen. Denne politimannen prøvde samtidig å dytte mopedisten av mopeden i forsøk på å få stoppet han. Denne politimannen ble anmeldt av et øyenvitne. . Tror nok vi alle fra Justvik/ Vennesla vet hvem denne mannen er...hehe Han ga en jeg gikk i klasse med et spark i sia så han røyk rett ut i grøfta. Tror faktisk det er disse poilitifolkene som har mest feil i trafikken.. Har MANGE ganger sett de bryte loven..Både fart og vikeplikt.. Senest i dag på jobb kom det en..Han kjørte med mobilen til øret..1 arm på rattet..blinket verken inn eller ut av rundkjøringa..Alt dette på 1 gang..off off.. Men vi skal få bøter..Skulle nesten hatt med seg film kamera eller fotokamera hver gang man er ute.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...