Anbefalte innlegg

Som dere kanskje ser av bildet (dårlig kvalitet), så er S4'n min høyere på høyre side i forhold til venstre side bak, dette kom etter at jeg byttet dempere og fjører for noen måneder siden, første tabben jeg gjorde var å sette skåla som fjæra står i på demperen feil vei, da var høydeforskjellen enda større, men dog etter å ha byttet vei på skåla er det forstsatt høydeforskjell. Høyre hjul stikker også lengre ut av skjermen enn venstre.

skjeivbil.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det at høyre bak hjul stikker lengre ut står det en del om i denne tråden link:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=27642

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, gjelder ikke det staget kun FWD? Forresten var det venstre hjul i den andre tråden, hos meg er det høyre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var du påpasselig med å få fjærstoppekanten på skåla i riktig posisjon?

På høyre side skal kanten være i linje med støtdemperøyet forover. På venstre side bakover. Dette er iflg. Bentley viktig for å få samme høyde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mnja... Synes å huske at jeg fiklet med noe slikt, for i topp passer fjæra kun en vei pga. de tre hullene som demperen er festet med må stå i en spes. posisjon, kan jo selvsagt ha vridd seg når jeg løsnet fjærstrammerne, skal sjekkes. Takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.