#1 Skrevet August 18, 2005 Som dere kanskje ser av bildet (dårlig kvalitet), så er S4'n min høyere på høyre side i forhold til venstre side bak, dette kom etter at jeg byttet dempere og fjører for noen måneder siden, første tabben jeg gjorde var å sette skåla som fjæra står i på demperen feil vei, da var høydeforskjellen enda større, men dog etter å ha byttet vei på skåla er det forstsatt høydeforskjell. Høyre hjul stikker også lengre ut av skjermen enn venstre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2005 det at høyre bak hjul stikker lengre ut står det en del om i denne tråden link:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=27642 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2005 Hmmm, gjelder ikke det staget kun FWD? Forresten var det venstre hjul i den andre tråden, hos meg er det høyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2005 Var du påpasselig med å få fjærstoppekanten på skåla i riktig posisjon? På høyre side skal kanten være i linje med støtdemperøyet forover. På venstre side bakover. Dette er iflg. Bentley viktig for å få samme høyde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2005 Mnja... Synes å huske at jeg fiklet med noe slikt, for i topp passer fjæra kun en vei pga. de tre hullene som demperen er festet med må stå i en spes. posisjon, kan jo selvsagt ha vridd seg når jeg løsnet fjærstrammerne, skal sjekkes. Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...