Anbefalte innlegg

Hadde først planer om å kjøpe inn S4 frontfanger men droppet dette da jeg fant prisen på det.. : bh :

 

Har derfor valgt meg ut 2stk add on lepper til frontfangeren.Skal lakke bilen helt ned rund baut i slutten av september + øyelukk og bakrutesenker.Tenkte da at jeg skulle montere en add on leppe på frontfangeren.

Men lider av valgets kval!

Synes egentlig valg nr 2 er penest om mest diskre,vil ikke ha sånn plastikk fantastic preg heller.. : klø :

Hvilken ville DU hatt?

 

Leppe 1:

11235.jpg

11235_3.jpg

 

eller

 

Leppe 2:

ACFTGBl1a4jj.jpg

Går jeg for leppe nr 2 vurderer jeg faktisk å lakke "grillene" rundt grøftelysene og på midten i bilens farge også,hvordan kunne det ha blitt?

 

(Håper det er greit at jeg lånte bilde av den nydelige bilen din Kristian?) : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nr. 2 uten tvil. Som du sier er den litt diskre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville gått for nr.2 jeg oxo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nr 2 er faktisk ei veldig tøff leppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENIG! Men hva tror dere om at jeg lakkerer hele det sorte feltet i fangeren som er rundt grøftelys etc i bilens farge også? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trur ikke det hadde blitt fint! Synes forresten at nr 1 var finest og jeg da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ville hatt den svart eller i samme farge som grillen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENIG! Men hva tror dere om at jeg lakkerer hele det sorte feltet i fangeren som er rundt grøftelys etc i bilens farge også? : klø :

 

Jeg tror det blir for voldsomt hvis du lakker det sorte feltet i fangeren!

 

Legger med et lite bilde av fronten min... :)

CIMG1928.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville beholdt den svart jeg oxo.

Så veldig bra ut på Oddvar sin bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,joa. Men Oddvar har noen "stenger" der,jeg har helt sort gitter der.. : klø :;) Blir nok beholdt sorte ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gått for nr 2, men ville ha hatt catkilleren sort eller carbon. Ikke lakker gitterene, tror nok det blir for møe!

 

Hvilket merke og modell er leppe nr? Kommer den med eller uten catkiller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gått for nr 2, men ville ha hatt catkilleren sort eller carbon.

 

Hvilket merke og modell er leppe nr? Kommer den med eller uten catkiller?

 

Merket er Rieger og leppe nr er 00055015.Catkiller i sort som jeg tror jeg skal ha under koster 1390kr i tillegg.Men har du en eldre A4 uten facelift får du leppen inkl cattkiller,da sitter de altså sammen i fra fabrikk.. Lurer på om jeg skal kjøpe en sort å kle den med skikkelig karbon tape. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville gått for alt 2 og beholt dekslene rundt sprederne og i mitten svarte

 

mener at catkillern til Oddvar er egen produsert, mener jeg leste det i tråden om bilen hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville gått for alt 2 og beholt dekslene rundt sprederne og i mitten svarte

 

mener at catkillern til Oddvar er egen produsert, mener jeg leste det i tråden om bilen hans

 

Hans er nok egenprodusert men får kjøpt helt lik for 1390kr. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke du ha S4 fanger da? Ville mye heller hatt denne en de ovenfor jeg iallefall : rolleyes

S4 fanger koster 3591 kr på NBS, denne er sikkert ikke orginal, men er helt lik som den orginale. Så ville nokk heller gått for denne om jeg var deg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ikke du ha S4 fanger da? Ville mye heller hatt denne en de ovenfor jeg iallefall : rolleyes

S4 fanger koster 3591 kr på NBS, denne er sikkert ikke orginal, men er helt lik som den orginale. Så ville nokk heller gått for denne om jeg var deg : smil :

 

 

Har sendt mail til NBS men får jo ikke svar så... Sikkert ferie der ennå. Men da må jeg jo ha nye grøftelys også? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt mail til NBS men får jo ikke svar så... Sikkert ferie der ennå. Men da må jeg jo ha nye grøftelys også? ;)

 

Det er jo ikke sikkert du trenger, finnes en del løsninger du kan bruke syntest jeg huske, med de du har. Er ikke umulig at den uorginale bruker samme tåkelys som du har fra før. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke sikkert du trenger, finnes en del løsninger du kan bruke syntest jeg huske, med de du har. Er ikke umulig at den uorginale bruker samme tåkelys som du har fra før. : klø :

 

 

Ok,skal høre med de. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert den første, men med litt mod. Ville blitt mye finere uten sprederene plasert helt ute i fangeren.

11235.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert den første, men med litt mod. Ville blitt mye finere uten sprederene plasert helt ute i fangeren.

 

MÅ jo ha grøftelys.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gått for nr. 2, eller S-line... Grøftlys må syntes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vurdert den første, men med litt mod. Ville blitt mye finere uten sprederene plasert helt ute i fangeren.

 

Jeg ville uten tvil gått for en S4-Fanger, men når du skal bytte bare leppe, ville jeg gått for nr.1.

 

Jeg har hatt nr 2 på min forrige bil, og den varte 2 uker så knakk den, en liten hump i veien og at den tar tak i asfalten, borte er den!!

 

Men smaken er som baken, meget delt. Uansett lykke til skal du få.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spredre er greit å ha, men tenkte mer å ha de montert i hullene som på S4 fangere, ikke i fronten av fangeren som orginalt. Det ødlegger symetrien i fangeren. Gadd ikke å kødde med sprederene da jeg bare hadde paint å editere bilde med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville uten tvil gått for en S4-Fanger, men når du skal bytte bare leppe, ville jeg gått for nr.1.

 

Jeg har hatt nr 2 på min forrige bil, og den varte 2 uker så knakk den, en liten hump i veien og at den tar tak i asfalten, borte er den!!

 

Men smaken er som baken, meget delt. Uansett lykke til skal du få.

 

Jeg også kjenner til det med lepper.... de knekker fortere enn du har lyst til : bh :

Måtte til å kjøpe ny fanger istedet da : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om NBS kan grave frem en S4 fanger til meg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.