Anbefalte innlegg

Skal se om NBS kan grave frem en S4 fanger til meg. ;)

Disse kan (da sier jeg kan) være billigere hos en lokal møller forhandler, hvis du har gode rabattavtaler emd noen av disse. Eller bestille rett fra Tyskland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse kan (da sier jeg kan) være billigere hos en lokal møller forhandler, hvis du har gode rabattavtaler emd noen av disse. Eller bestille rett fra Tyskland.

Pris inkl grøftelys var 8200kr uten lakk så NEI takk. ;) Måtte bytte grøftelys da også..

Ingen som får tak i til meg litt billigere da?? :venner::jegtarn:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si at forslag nr 1 var absolutt finest:) den standard Rieger leppa begynner å bli noe oppbrukt synes jeg.

Men va er prisen på nr 1 i forhold til S4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, 2'ern blir for enkel og kjip, men den er vel billigst så det er derfor mange har den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nr 1 koster over 4000kr hos NBS men hos Styling Tech får jeg den for 3500kr,får jeg ikke tak i S4 fanger blir mest sannsynlig nr 1 eeeeler nr 2. : klø : .Vil egentlig ha litt mer enn bare leppe også,men Rieger leppa er jo pen også da.Ikke for mye Plastic-fantastic look men diskret. : rolleyes: klø :

ALLE har jo RS4 frontfangere på B5`n,begynner å bli oppbrukt! :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nr. 1! Nr. 1! Nr. 1! Nr. 1! :klapp:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nr. 1! Nr. 1! Nr. 1! Nr. 1! :klapp:

Hehehe,enten S4,Nr:1 eller Nr:2. :nana:: smil :

Time will show!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med original og heller lakkere "grillene" i den ( altså det sorte feltet som du spurte om tidligere i tråden. ) Jeg personling syns det er veldig pent på sølv A4.... + lakkering helt ned rundt om da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med original og heller lakkere "grillene" i den ( altså det sorte feltet som du spurte om tidligere i tråden. ) Jeg personling syns det er veldig pent på sølv A4.... + lakkering helt ned rundt om da...

Ja,du sier noe der Knut-Richard! : rolleyes

Tror det kunne blitt pent! Men synes liksom A4`n er litt for lav i fronten,kunne vært litt høyere liksom.Får se hva det blir. ;) Skal ikke ha noe plastikk balje i hvertfall. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært i kontakt med NBS og de kan kun skaffe org S4 fanger inkl grøftelys for 8200kr. : eek : De får ikke tak i uorg sa de.

Så da blir det nok nr 1 eller 2 som blir påmontert org fanger. ;)Eller lakke HELE fangeren inkl grillene nede bare. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært i kontakt med NBS og de kan kun skaffe org S4 fanger inkl grøftelys for 8200kr. : eek : De får ikke tak i uorg sa de.

Så da blir det nok nr 1 eller 2 som blir påmontert org fanger. ;)Eller lakke HELE fangeren inkl grillene nede bare. : klø :

Så da ble du ikke noe klokere av å spørre folket, du fikk bare ett alternativ til nå.

Jeg kjøpte min fanger hos Møller i Alta og den kom på 7200,- og det er 3700,- dyrere enn å sette på nedre del. Lakkere må du jo jøre uansett.

Når det gjelder tåkelysene, er det bare å bruke Hella sine linslys (du merker knapt forskjell). Du klarer sikkert også å tilpasse org lysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da ble du ikke noe klokere av å spørre folket, du fikk bare ett alternativ til nå.

Jeg kjøpte min fanger hos Møller i Alta og den kom på 7200,- og det er 3700,- dyrere enn å sette på nedre del. Lakkere må du jo jøre uansett.

Når det gjelder tåkelysene, er det bare å bruke Hella sine linslys (du merker knapt forskjell). Du klarer sikkert også å tilpasse org lysene.

Hehe,ja. : klø :

Ok,men har bestemt meg for nr 2 tror jeg. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en ny tur til Møller ang S4 fanger i dag ble det til at jeg hentet ut leppe nr 2 og skal montere denne en av dagene + lakk. ;)

KOMPLETT S4 fanger kom på ca 9780kr med ALT jeg trengte.De ga ikke mer enn 12% rabatt heller så kom ikke under 8600kr inkl rabatt! Helt syk pris for en frontfanger ass! : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.