#1 Skrevet August 19, 2005 skulle hatt en bakaksling sendt fra Oslo til Sandnes. noen som vet om noen billige transport firma. svipp skulle ha 1300 fra sentral til sentral. syns det er litt mer en jeg har lyst å betale. evnt noen som har en varebil til låns :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2005 Hørt med f.eks DHL, Linjegods, NorCargo eller Posten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2005 nor cargo kjører etter som jeg har forstått ikke fra addresse til addresse linje gods har bare bedrift. men cargopartner kunne muligens fikse det for ca 850. de skulle vist flytte i helgen å hadde ikke mulighet å sjekke skikkelig i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2005 Både Linjegods og NorCargo leverer kan frakte for private, men da må varene leveres på terminal og hentes på terminal. Og har du ingen spesiell avtale om frakt via jobb f.eks, så kan slikt fort bli dyrt. Synes ikke 1300 for en bakaksling var så ille egentlig. Ordinær pris på ei girkasse ville vært ca 1600kr fra Trondheim til Stavanger-området, jeg kom ut med 500, så da lar det seg gjøre mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2005 Tollpost kan levere på døra, spørs litt. Privatgods kan uansett hentes på nærmeste terminal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2005 DHL tok 1200,- for å frakte ATV'en min fra Larvik til Stavanger.... Å den har jo litt større volum enn en bakaksling... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2005 du som ringte å bestilte? eller var de du kjøpte den av som avtalte? nå manglet selfølgeligt bakakslingen kalliper holdere så det spør om eg gidde kjøpa an 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...