Mjøsa: Gensere/T-skjorter

Anbefalte innlegg

Da har jeg sjekket opp litt ang. priser på gensere og t-skjorter fra et firma på Gjøvik. Priser er tatt ut fra en produksjon på ca 25-50 stk gensere og t-skjorter med et lite "VW AUDI CLUB NORWEGEN"-merke

vwaudi_logo_small2.gif

 

på brystet og et stort "MJØSA" bak. Eventuelt et omriss av Mjøsa også.

 

For å skaffe lokallaget noen kroner i 'lokallagskassa' så har jeg et forslag som er følgende:

Svarte t-skjorter med hvitt trykk: kr. 100,-

Svarte Collegegensere med hvitt trykk: kr. 150,-

 

Dette er bare et forslag for å se om det er noen interesse for dette. I og med at Ørjan allerede har skaffet noe fra Danmark.

Skaffer vi fra Gjøvik, så er det meget kurant å få tak i flere gensere akkurat når det passer. Også mye enklere hvis det skulle dukke opp eventuelle klager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med jeg, når det er hvitt trykk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne en med hvitt trykk og jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må prøve å få med noken sponsorar da,

slik at det blir lettare å gå i pluss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye venter du og få i overskudd på dette? Siden prisene våre nesten er like?

Bare lurer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget er ikke å gå i overskudd men å få gensere folk er fornøyd med....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget er ikke å gå i overskudd men å få gensere folk er fornøyd med....

 

Tenkte på penger til lokallags kassa..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med jeg å... få de i trykk snarest... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sier ikke nei til en slik genser jeg heller..

send meg en pm for logo evt.. har en liggende som det kanskje kunne gått ann og bruke litt av.. f.eks omrisset av mjøsa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke de genserene vi har bra/ bilige nok? synnes vi kan bruke de vi har nå i år vertfall!! ikke noe poeng at vi løper rundt med ulike gensere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke de genserene vi har bra/ bilige nok? synnes vi kan bruke de vi har nå i år vertfall!! ikke noe poeng at vi løper rundt med ulike gensere.

 

De genserene som Ørjan ordnet er helt sikkert greie, men som jeg har skjønt er ikke alle fornøyd med den blå skrifta bak. Og om det er flere som gjerne vil ha gensere nå; hva da? Vente til neste år med det skulle ikke være nødvendig.

Og som jeg har skrevet før, så er det tungvint å dra til Danmark for et par t-skjorter til så lenge man får det til samme pris her hjemme.

 

Har kontakt med en trykker på Gjøvik og en på Raufoss. Samme pris. Tenkte vi kunne få laget opp 25 t-skjorter og 25 gensere.

Tenkte da på kun MJØSA som skrift bak evt. med omriss av Mjøsa under. Og selfølgelig klubb-logoen foran på venstre side. Svart med hvitt trykk.

 

Vi kan ta en prat med folket i lokallaget på treffet ved BilXtra i Hunndalen den 3. september. Sjekke interessen for dette da.

Håper det kommer mange dit.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt enig i det med fargen. Synes ikke det blå så noe tøfft ut.

Tar heller en av hver når det kommer i hvitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er jo en sak for lokallags styret å avgjøre om vi skal ha to forsjellige gennesere. så jeg mener at styret skal ta avgjørelsen om det er greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er jo en sak for lokallags styret å avgjøre om vi skal ha to forsjellige gennesere. så jeg mener at styret skal ta avgjørelsen om det er greit.

 

 

Er det noe bry seg om det, bare logoene er etter reglene. Det er jo ikke noe morro å gå med den stygge blå logoen på tyggen.

 

La nå de som vill ha gensere med hvitt trykk få det om de ønsker det....

 

 

: brick :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da synnes vi at vi kan ta en diskusjon om dette på neste lokallags møte.

Vi burde å kansje prøve å få med noen samarbeids partnere på eventuelt nye gensere med noe reklame på eventuelt. sånn at det blir enda biligere. å bruke litt tid på da å lage et nytt logo eller bruke det andre logoet som ørjan har som faktisk er meget bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De genserene som Ørjan ordnet er helt sikkert greie, men som jeg har skjønt er ikke alle fornøyd med den blå skrifta bak. Og om det er flere som gjerne vil ha gensere nå; hva da? Vente til neste år med det skulle ikke være nødvendig.

Og som jeg har skrevet før, så er det tungvint å dra til Danmark for et par t-skjorter til så lenge man får det til samme pris her hjemme.

 

Har kontakt med en trykker på Gjøvik og en på Raufoss. Samme pris. Tenkte vi kunne få laget opp 25 t-skjorter og 25 gensere.

Tenkte da på kun MJØSA som skrift bak evt. med omriss av Mjøsa under. Og selfølgelig klubb-logoen foran på venstre side. Svart med hvitt trykk.

 

Vi kan ta en prat med folket i lokallaget på treffet ved BilXtra i Hunndalen den 3. september. Sjekke interessen for dette da.

Håper det kommer mange dit.

 

:)

 

Som sagt.. Jeg må IKKE til Danmark for og hente noen ting.. det kan jeg få på døra innen uken er slutt hvis jeg ønsker det..

Samme for meg hva som skjer,men mener også at lokallags styret bør avgjøre dette..

 

Og litt for min egen del håper jeg at du venter til jeg har fått solgt mine..

 

Og en ting til.. Har du mjøsa omriss? Jeg har,men rettighetene ligger også i mine hender på den.. så spør så fikser jeg evt.. men ikke før jeg har solgt mine gensere..

 

Folk får gjøre hva de vil,men nok er nok..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.