Anbefalte innlegg

Hvem lager øyelokk til Touran => nettside ??? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det bra vettu. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanon, har best. de fra http://www.autospar.no, kunne ikke se forskjell på den og Kamei øyelokkene : rolleyes

 

Er det noen som har erfaring med Garviks Aotospar AS ?? Bestillte øyelokkene, for det første var ikke mulig å vite om det var øvre eller nedre jeg bestillte, fikk ordrebekreftelse og der var det bare frakten som kom med ikke øyelokkene. Prøvde å ringe i opningstiden, flere ganger uten svar, har sendt mail, ikke svar. Hva er dette for jalla sjappe ?? Erfaringer ?? : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med Garviks Aotospar AS ?? Bestillte øyelokkene, for det første var ikke mulig å vite om det var øvre eller nedre jeg bestillte, fikk ordrebekreftelse og der var det bare frakten som kom med ikke øyelokkene. Prøvde å ringe i opningstiden, flere ganger uten svar, har sendt mail, ikke svar. Hva er dette for jalla sjappe ?? Erfaringer ?? : bh :

 

 

jeg bestilte grillen til passaten min derfra og var meget fornøyd med dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk et dekorfirma til å lage øyelokk til meg jeg.

Photo-0244.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk et dekorfirma til å lage øyelokk til meg jeg.

 

grei de der, men personlig mener jeg at panseret henger litt for mye over lyktene som det er, øyelokk som "bygger" litt ut vil dempe dette utrykket, er min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grei de der, men personlig mener jeg at panseret henger litt for mye over lyktene som det er, øyelokk som "bygger" litt ut vil dempe dette utrykket, er min mening.

 

 

jeg er enig med deg der. men, jeg tenkte jeg lager disse inntil jeg kjøper noe annet. vurderer også å lage meg egne i glassfiber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med øyelokk så ser det nesten ut som at bilen er trøtt jo ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke når du ser bilen forfra. da ser den mere sint ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.