#1 Skrevet August 19, 2005 Her kommer bilder av A8 etter lufta er montert. Plages av at ventilene rykker på Systemet så nå kjører jeg på redusjonsventiler til jeg får lastebilventiler:D Første bilder av bilen med luft:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2005 noen til ja kanskje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2005 to til da ja:) siste for denne gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2005 Dritt rå bil, kan ikke klage på høyden der nei Hvilken lakk er det på den? matt svart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2005 Dritt rå bil, kan ikke klage på høyden der nei Hvilken lakk er det på den? matt svart? Takker:) Farga er Opel rallymatt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2005 Og mer er det vel egentlig ikke å si... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2005 Og mer er det vel egentlig ikke å si... Henger meg på denne jeg.. Alvorlig bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2005 Utrolig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2005 Vakkert Odd Ivar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2005 Helt poooornooo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 19, 2005 Luft ble prikken over i'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 19, 2005 Litt synd at vi må skrive minimum 10 ord... MEN... Jeg er målløs... Fy flate hvor kult!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 19, 2005 nyyydelig bil :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 19, 2005 Jeg er målløs... Fy flate hvor kult!!! råese a8 jeg noen gang har sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 19, 2005 Farga er Opel rallymatt;) Samme farge som min det jo, uten sammenligning forøvrig! MASSIVT FET BIL!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 20, 2005 Bilen ble sinnsykt rå ja! MYE råere "live" enn på bildene også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 20, 2005 Helt helt helt max Bra luft tanke du har også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 20, 2005 Det der ble jo bare heeeelt rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 20, 2005 Bilen ble iaffal mye tøffere enn photoshoppen på avataren din. Syns du skal bytte ut bildet nuh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 20, 2005 Kjerra ble råååå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 20, 2005 Bilen ble iaffal mye tøffere enn photoshoppen på avataren din. Syns du skal bytte ut bildet nuh. WORD! Ble bra detta tingen.... fremhever stuket enda mer synd det ikke er wörthersee nå så du kunne cruiset på stripa og snudd hoder der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 20, 2005 Sinnsykt RÅTT! Jett kæm som fikk lyst på A8 no da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 20, 2005 Som nevnt; ENDA fetere live! (selvom jeg så den uten luft) Utrolig bra jobba. Spesielt med tanke på hvor liten tid du brukte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 20, 2005 Som nevnt; ENDA fetere live! (selvom jeg så den uten luft)ENDA fetere live, og jeg har sett den live MED luft i dag Men med tomme belger da...såklart Da ble'n like lav somm denna smiley'n: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 20, 2005 Sator! *løpeåpanteflaskerogtømmesparegrisentilkidsasåjegfårsparttilA8* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...