HVa er normalt bensinforbruk på en 2,2l NG motor

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt litt trouble med motoren i min Audi 90q 88 modell. Nå har jeg regnet meg frem til at den bruker ca 1,15 på mila. Hva mener folk om dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt litt trouble med motoren i min Audi 90q 88 modell. Nå har jeg regnet meg frem til at den bruker ca 1,15 på mila. Hva mener folk om dette?

 

Hvis det er på langkjøring er det dårlig, mens på banekjøring er det glimrende :)

 

Alvorlig: Blandet kjøring eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er på blandet kjøring... Men mest små kjøring til og fra jobb +++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Småkjøring med kaldstart hver gang, så blir det fort sånn. Om man i tillegg ikke kjører som en 90 år gammel prest drikker den fort en del. K-Jetronic er ikke verdens mest økonomiske innsprøytningssystem, og det merkes godt på små/bykjøring..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også ligger på cirka 1.1l pr mil ved "aktiv" (;)) bykjøring med min 2.2KV i Coupe'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt mye feil med innsprutet mitt, så jeg var litt redd den bensinforbruket skyltes fortsatt feil... Bilen starter greit og fint nå. men enkelte ganger får den sånn små nøkk når man kjører og dør litt. noen som vet hva det kan være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres riktig ut det forbruket på blandet kjøring. Lå på ca 1,1-1,2 med coupe'en min jeg også, til og fra jobb med noen lyskryss og motbakke halve veien, kø osv... Nå ligger jeg på 1,5-2,0, minst! Vær glad du kjører sparebøsse :)

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.