RS2 calipper/Skiver (cayenne turbo) på S2

Anbefalte innlegg

Altså, har forstått d slik att Cayenne turbo skiver (350mm) passer på Rs2 calippern?

Rs2 calippern "passer" på S2`n..

Hva må til for å få cayenne skivene til å passe bolt sirkelen på S2`n? :confused:

 

Går dette i det heile tatt? : rolleyes

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, har forstått d slik att Cayenne turbo skiver (350mm) passer på Rs2 calippern?

Rs2 calippern "passer" på S2`n..

Hva må til for å få cayenne skivene til å passe bolt sirkelen på S2`n? :confused:

 

Går dette i det heile tatt? : rolleyes

 

 

RS2 kalipper passer på S2 med braketter. Men om du kan ha 350mm skiver og RS2 kalipper vet eg ikke. Boltsirkelen må nok borres om;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er de "små" Rs2 bremsene hørtes dette abisiøst ut... De rekker jo ikke over 314mm skivene skikkelig, så da tror jeg de blir litt små på 350mm skiver jaffal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er de "små" Rs2 bremsene hørtes dette abisiøst ut... De rekker jo ikke over 314mm skivene skikkelig, så da tror jeg de blir litt små på 350mm skiver jaffal.

 

Det er en grunn til jeg spør ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De vanlige RS2/Porsche caliperne er nok for små for 350mm skiver,men det finnes en annen type som ble levert på nyere modeller av Porsche som GT2 og GT3 som het er for BIG Reds og de er større og vil nok kanskje klare 350 skiver.Tror disse passer på RS2 braketter.

 

Hvorfor ikke gå for Porsche Cayenne Turbo calipere da?

Det skal jeg...og med de blir det 345/30mm flytende skiver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.