Merkelig oppførsel etter gasspådrag

Anbefalte innlegg

Over lengre tid har jeg nå hatt dette problemet uten og finne ut hva det kan være. Byttet til ny koni justerbart foran for litt siden, men fortsatt så føles det som bilen lander på ett eller annet etter at jeg har gitt på gass og slipper igjen. Føles som den nesten "faller" ned på demperne igjen.. Smeller litt gjør det og.. Vanskelig og forklare dette.. Noen som har hatt liknende opplevelser? Bilen er senket 60/40. Det føles som om noe er seriøst galt der fremme,men fatter ikke hva det kan være. Skal bytte alle foringene og begge endeledd nå i September.Får håpe det kan gjøre ting bedre.. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk motorfester. hadde en golf 2 16V som løfta seg 10 cm framme når eg ga gass, å datt nedigjenn nårr eg slapp gassen. da var det motorfeste framme som var brøte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Da skal jeg be de på verkstedet sjekke dette når den skal dit i begynnelsen av September!:) Dyrt å få gjort btte av motorfester på verksted? Er dette mye jobb?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute og sjekka med motorfestene etter tips herfra og hva fant jeg.. JODA.. helt herpa det ene motorfestet på venstre side.. Satt langt nede med ett deksel over : klø : Derfor så jeg ikke dette.. Men dette forumet er bare gull! Finner svar og får hjelp til det meste her! :tilber: Tusen takk! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute og sjekka med motorfestene etter tips herfra og hva fant jeg.. JODA.. helt herpa det ene motorfestet på venstre side.. Satt langt nede med ett deksel over : klø : Derfor så jeg ikke dette.. Men dette forumet er bare gull! Finner svar og får hjelp til det meste her! :tilber: Tusen takk! : rock :

 

 

versegod! kjekt å kunne hjelpe.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.