Anbefalte innlegg

Er det bare rykter at det skal være gatebiltreff på rudskogen 16 til 18 september eller er dette fakta ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet bil av manageren i japanimport og snakket med ham senest i dag.. Han nevnte at det blir et gatebil treff der i midten av september, sa ingen dato, men han skulle ihvertfall prøve å få ferdig skylinen sin til da, heh..

gatebil.no legger vel sikkert ut en dato tenker jeg, det er jo bare å følge litt med..

Jeg kommer ihvertfall til å dukke opp, for denne ville skylinen vil jeg sitte på med, heh.. hva var det han sa da, godt over 600hk på 2bars ladetrykk..høh..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av medlemmene som skal nedover ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal bortover ein gjeng ja.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det er noen fra Drammen som slenger seg på også, for min del blir det vel bare dagstur...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal lufte bilen jeg også, hvis motoren er ferdig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet bil av manageren i japanimport og snakket med ham senest i dag.. Han nevnte at det blir et gatebil treff der i midten av september, sa ingen dato, men han skulle ihvertfall prøve å få ferdig skylinen sin til da, heh..

gatebil.no legger vel sikkert ut en dato tenker jeg, det er jo bare å følge litt med..

Jeg kommer ihvertfall til å dukke opp, for denne ville skylinen vil jeg sitte på med, heh.. hva var det han sa da, godt over 600hk på 2bars ladetrykk..høh..

ja men det er fortsatt japansk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer! har ikke helt bestemt meg om jeg skal kjøre enda men...pris for banekjøring, noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer! har ikke helt bestemt meg om jeg skal kjøre enda men...pris for banekjøring, noen som vet?

Hvordan er det egentlig er med banekjøring ? må man betale for å være med ? hva slags biler bør eller ikke bør være med ? Blir første gang jeg drar på biltreff i helgen 16-18 sept.

MVH

Jone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at det blir en tur nedover da også ja! Om været er nogenlunde bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det egentlig er med banekjøring ? må man betale for å være med ? hva slags biler bør eller ikke bør være med ? Blir første gang jeg drar på biltreff i helgen 16-18 sept.

MVH

Jone

Må nok betale både for å komme inn og for kjøring ja. Hvor mye vet jeg ikke. Alle biler som er registrert kan være med (om jeg tar riktig?). Vet ikke hvordan det er med prøveskilter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøveskilter blir vel vanligvis ikke godtatt...såfremt du ikke kommer fra visse "tuningfirmaer" rundt omkring og har dyr/påkostet bil da...(for øvrig ganske urettferdig praksis....) : bh :: bh :

Tror inngang ligger på 150, bil inn 150, og kjøring 300....(eller noe deromkring)

Og 60-70 kr for noen "svidde skosåler" når man blir sulten... : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nedover ja, regner med at vi får ordnet egen plass til vacn biler denne gangen å. Litt bedre organisert enn sist. Har fått litt kontakt med de gutta som deler ut plasser til klubbene så folk som vil holde av plass kan gjøre det i denne tråden så teller vi opp når det nærmer seg.

Pris for bane er vel 350 om jeg ikke husker feil.Dette gjelder begge dager(er vel kjøring fredag aften å). Gatebil.no for mer info ang priser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøveskilter blir vel vanligvis ikke godtatt...såfremt du ikke kommer fra visse "tuningfirmaer" rundt omkring og har dyr/påkostet bil da...(for øvrig ganske urettferdig praksis....) : bh :: bh : :

Mulig man får kjøre sammen med ekstrem gutta, ( Røden, VS mm) send mail frisak@gatebil.no å hør. De har egne heat for biler uten skilter nemlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Manager?? Hvem av de har begynt å kalle seg det???

Den bilen er bremset til 502hk vis jeg ikke husker feil. Men det var med sprekk i blokka... 600hk er nok å ta i, men har prøvd den og det går "FÆRT".. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer også nedover forresten.

Dette er siste gang vi kjører på banen før bilen selges og nytt prosjekt står i garsjen... Vi skal også ha med GTR34`n, vis vi rekker å skru sammen de siste skruene... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Manager?? Hvem av de har begynt å kalle seg det???

Den bilen er bremset til 502hk vis jeg ikke husker feil. Men det var med sprekk i blokka... 600hk er nok å ta i, men har prøvd den og det går "FÆRT".. : rock :

Jaja, var nå det han sa da ihvertfall, kjøpte golfen min av Knut Erik jeg, ifølge hjemmesiden dems så gikk vel han under manager :P

Han fortalte om den sprekken ja, heh.. Og det skulle visst være en del jobb også, så han håpet på å få den ferdig til rudskogen, om ikke så selges den..

Hadde vært morro å få sittet på en tur eller ti :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nedover ja. Håper å få ferdig M5quattroen til dette treffet...., hvis ikke det lykkes blir det A8- banekjøring :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig man får kjøre sammen med ekstrem gutta, ( Røden, VS mm) send mail frisak@gatebil.no å hør. De har egne heat for biler uten skilter nemlig.

Ekstremklassen er kun spesielt inviterte biler. Det er også krav til bur, lisens etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstremklassen er kun spesielt inviterte biler. Det er også krav til bur, lisens etc.

Flere bilder som kjørte sist i ekstrem som IKKE har lisens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nedover, men om bilen går, veit jeg ikke men skal prøve å få den til å fungere.

Kommer sammen RS2, skyline etc....så det blir morsomt:) For håpe at div biler ikke for beskjed om ikke komme in da de "ikke" er nok omb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.