#1 Skrevet August 20, 2005 Har noen gode forslag, for å få løstnet antenna..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2005 Min sitter også fast om det er noen trøst... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2005 Har noen gode forslag, for å få løstnet antenna..... Du kan jo prøve med ei lita vannpumpetang. Bruk ei fille mellom tanga og antenna for å ikke ødelegge. Pass bare på å ikke vri i stykker festet (og taket)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2005 Min var også rusta helt fast! Jeg måtte bare bestille meg ny for den gikk helt i stykker når jeg skrudde den løs! Men som sakt over vær forsiktig så du ikke ødelegger taket eller feste når/vis du bruker tang!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2005 Hva med litt 556 innunder gummien...... Min sitter også fast............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2005 Hva med litt 556 innunder gummien......Min sitter også fast............. Har prøvd, uten hell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2005 Hvis det er pisken...så sitter den fast, forskjellig metall i sokkel og antenneskruen. Blir sånn hvitt pulver/korrosjon. Og da er det bare å vri, men fort gjort å ødelegge kontakten mellom skruen og selve ledningen som er viklet rundt antenna. Er en mutter-liknende sak på antenna da, under gummien. Ellers koster ikke sokkelen med antenneforsterker allverden, mener det var under 500. Tror det er ett triks å ha den av innimellom å smøre litt med noe fett slik at saltvann ikke kommer innimellom, for saltvann+to forskjellige metaller = batteri+korrosjon.. Fettet vil i såfall hindre vann å komme inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2005 HAR ENDELIG FÅTT LØS ANTENNA MI, HURRA!!!!!! NY PISK UNDERVEIS.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...