Anbefalte innlegg

Plukket sund i dag for å skifte reg.reim og ventilløftere på audi 100`n min, det ser ut til at "kammen" er slitt. Hvor kan jeg få tak i noe slikt?pris?

Hvis jeg alikevel må skifte, så er d vel ikke så farli å få noe som gir litt mere effekt? : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plukket sund i dag for å skifte reg.reim og ventilløftere på audi 100`n min, det ser ut til at "kammen" er slitt. Hvor kan jeg få tak i noe slikt?pris?

Hvis jeg alikevel må skifte, så er d vel ikke så farli å få noe som gir litt mere effekt? : rock :

 

Velox Motor selger (trim)kammer, send en forespørsel til info@veloxmotor.com Pris er alt etter hvilken motor du har, koster 2-3000 for kam til rekkefirer og femmer.

 

Husk vannpumpa i samme slengen om den er drevet av registerreima!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Skal høre med dem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på om den er så veldig slitt? Det jeg ser er akkurat som om det er slitt gjennom ett belegg på noen plasser.

Jeg kan legge frem noen bilder til noen som er flinkere og stille diagnose! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke til å legge inn egne bilder! Hvordan gjør jeg d?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik du har prøvd å legge dem ut, må dem ligge på internett, men du kan bruke behandle vedlegg knappen og uploade dem hit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får ikke til å legge bilder fra egen maskin, får beskjed at de er for store(336kb).

Kan forklare dette med kamakselen slik jeg ser d!

D ser ut til at det er slitt igjennom et lag i stålet på toppen av lobene, ser ingen tegn til overoppheting mtp dårlig smøring. For meg ser d ut som at glideflatene på lobene er av hardmetall, og at det er såpass slitt at et lag : bh : er trengt gjennom?

Kan noen forklare meg hvordan jeg ellers kan se om kammen er slitt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maks størrelse på jpg-filene er 102,4 kB, komprimer og prøv igjen.

 

Du har PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ble det til, har du handlet ny kam?

 

Hvor langt er motoren kjørt? At kammen blir utslitt er ikke normalt, du bør finne ut hvorfor dette har skjedd slik at en evt. ny kam ikke lider samme skjebne. Sjekk at oljetrykket er høyt nok både ved filter og i toppen. Bruk også skikkelig olje, helst helsynetisk, gjerne Mobil1 5W-50.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har noen kammer liggende ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.