Noen som har erfaring med bilene fra S-Line

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer på om det er noen av dere som har kjøpt bil av S-Line bilimport i Bergen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ken Arne, du har PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er dem jeg mener det er så heter dem gjert og jarle de som driver det, Er vel også akuratt startet opp dette firmaet. Jeg har snakket med Jarle noen ganger meg kjenner han ikke. Han andre skal etter hva jeg ha hørt være en hyggelig kar. Begge har vel også jobbet hos møller og audi sentrum.

 

Har du funnet bil hos dem?? (rød A4 TDI??)

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min forrige bil hos Gjert da han jobbet hos møller!

Og var utrolig fornøyd med den service og pris jeg fikk da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er dem jeg mener det er så heter dem gjert og jarle de som driver det, Er vel også akuratt startet opp dette firmaet. Jeg har snakket med Jarle noen ganger meg kjenner han ikke. Han andre skal etter hva jeg ha hørt være en hyggelig kar. Begge har vel også jobbet hos møller og audi sentrum.

 

Har du funnet bil hos dem?? (rød A4 TDI??)

 

TThomaz

 

Lurte bare litt på om jeg skulle bytte inn bilen dær. Kjøpt caben hos Gjert og det var en meget grei kar det. Bilen var priset til 489.000,- og jeg prutet den ned til 449.000,- så det var en grei deal det :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.