Løse ledninger! Hvor skal de?

Anbefalte innlegg

Har en golf 2 gti 16v 89 (PL) og har funnet et par løse ledninger i motorrommet jeg ikke hvor hvor skal

 

-1 stk 3stiftskontakt som ligger oppe med hjernen tror jeg det er.

Den har 3 ledninger:

1stk blå og gul ledning

1stk blå og rød ledning

1stk blå og grønn ledning

Nr. på kontakt tror jeg er 052905 142

3stift%20kont..JPG

 

 

I tilleg fant jeg 3 stk flatstiftkontakter ca under fordelerlokket, går inn i samme ledningsstrømpe som ledningene til hallgiver og tomgangsregulator går.

 

1stk gul kontakt med 1stk blå og brun ledning

1stk rød kontakt med 1stk grønn ledning

1stk hvit kontakt med 2stk lendinger, 1stk grønn og 1stk grå og blå.

noen som vet hva disse er til?

Bilde av de 3 flatstifene. (dårlig bilde desverre)

3stk%20flatstift.JPG

 

 

Merker ingen andre symptomer på motoren enn at den ikke går helt rent på tomgang når den er kald og at den jager litt på turtall på tomgang ellers. 900 - 1100 omdr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenr var til en gjennomføring. sto ikke noe mer sorry.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan ikke være ledninger som er lagt opp til "ekstra-utstyr" som ikke er montert på bilen da?

Det er enkelte bilmodeller som har opplagt ledningsnettverk til en del tilbehør som nødvendigvis ikke var standardutstyr eller montert på bilen når den ble levert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det eneste jeg kunne skjønne og.. Jeg tror motoren har vært uten av bilen for mange år siden. derfor jeg lurer på om han kan ha glemt av noen ledninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.