#1 Skrevet August 21, 2005 Noen som vet om RS6 replica felgen kommer med flere ulike finisher ?? Mener jeg bestemt har sett noen som er blankere en andre. Var hos sharif og tittet på de han hadde. De var velfig matte...???? ???? Bilder ???? Hva har folket ? og hvor er det kjøpt ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2005 Disse kjøpte jeg hos Sharif: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2005 Jeg ser at Sharif selger både Wokas og Martins vet du hvilke du har ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2005 Bumpettihump !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2005 Du må hukse på at dersom du setter på større felgar så går bilen dårligare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2005 Du må hukse på at dersom du setter på større felgar så går bilen dårligare Det går alltid an å få meir.... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 2, 2005 Fine felger Magne...får vel hive på noen 13" slik at bilen får skikkelig fart da..he he:) (på min egen bil...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...