Anbefalte innlegg

Ja idag var det jo drag race på øra. masse folk og mye og se på. vellyket arangemang virka det som. noe flere herfra som var der og kannsje tok noen bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint med bilder ja.. Kom meg ikke nedover selv, hadde et par tømmerhuggere på besøk i dag tidlig : rolleyes;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk vite detta kl 15.00 i dag typisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur kanskje søstra mi tok noen bilder Mats, du får dra tak i ho hvis du ser ho før meg!! :)

Snakker med ho etterpå jeg, så da skal forhøre meg!

Grattis med meget bra tider forresten...... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er toppers monica.

ja var fornøyd med siste tiden. hadde jeg bare ikke fått tenninbgs bank på slutten så jeg kunne holdt gassen hele veien så hadde det vært enda bedre. men får satse på lavere tid neste gang:)prøve med noe race fuel da tror jeg..

morro var det hvertfall. : rock :

Jonus klina til skikkelig siste stripa også hehe. syk topp fart han hadde over mål hvertfall :tilber: neste helg er det jo gardemoen så blir vel action der da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er toppers monica.

ja var fornøyd med siste tiden. hadde jeg bare ikke fått tenninbgs bank på slutten så jeg kunne holdt gassen hele veien så hadde det vært enda bedre. men får satse på lavere tid neste gang:)prøve med noe race fuel da tror jeg..

morro var det hvertfall. : rock :

Jonus klina til skikkelig siste stripa også hehe. syk topp fart han hadde over mål hvertfall :tilber: neste helg er det jo gardemoen så blir vel action der da

Joda, var en grei sluttfart, men kjørte jo bare 6,9 da, han slapp jo gassen etter hver giring, men til lørdan blir det bånn gass fra start til mål! : smil :

Får ta en tur opp dere også vel, titte litt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.