8,5"x19" RS4 og A8 priser?

Anbefalte innlegg

Funderer på å bytte til enten A8 eller RS4 felger nå.Tenkte jeg skulle få tak i 8,5"x19" ET35 RS4 eller A8 felger,noen som har priser på komplette pakker med disse? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funderer på å bytte til enten A8 eller RS4 felger nå.Tenkte jeg skulle få tak i 8,5"x19" ET35 RS4 eller A8 felger,noen som har priser på komplette pakker med disse? : klø :

Har nettopp fått pris på det samme fra http://www.sharif.no

19" A8/S8 felger komplett med dekk: 11995,-

18" A8/S8 felger komplett med dekk: 9500,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha disse pakkene, så er vel sharif, eller wheelie billigest på dette. Men er ikke sikkert at du får de i 8,5" bredde, men det er jo bare å høre om da :) Men får du i 8,5" bredde, er jo ET35 akkurat passe : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde bli bra med 8,5" x 19" på A4`n? Subber ikke innpå fjærbeinet elns det? : klø :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde bli bra med 8,5" x 19" på A4`n? Subber ikke innpå fjærbeinet elns det? : klø :;)

Ikke med ET35 nei... mulig du må valse inn litt på den kanten under skjermene forran for å få felgene i vognkortet, det måtte jeg iallefall. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke med ET35 nei... mulig du må valse inn litt på den kanten under skjermene forran for å få felgene i vognkortet, det måtte jeg iallefall. : rolleyes

For å safe litt så kjøper jeg nok i så fall 8x19" og spacer de ut litt. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å safe litt så kjøper jeg nok i så fall 8x19" og spacer de ut litt. ;)

Disse drømmer jeg om å, er jo lekre, få se bilder da du har fått de på da, se hvordan de er på a4 =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse drømmer jeg om å, er jo lekre, få se bilder da du har fått de på da, se hvordan de er på a4 =)

Ser ut til at det blir neste sommer gitt,koster pæng alt sammen. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.