#1 Skrevet August 21, 2005 Heisann! Hørte at det skal visst være street-meet med max power.no gjengen og litt forkskjellig den 26 august '05 Noen som har hørt noe mer om dette? Jeg får vel ta en tur med golfen min visst det er noe da. mvh, VegardAA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2005 Heisann! Hørte at det skal visst være street-meet med max power.no gjengen og litt forkskjellig den 26 august '05 Noen som har hørt noe mer om dette? Jeg får vel ta en tur med golfen min visst det er noe da. mvh, VegardAA Skal visst være noe ja.. Blir vel mye folk her + at max-power kommer å tar bilder å sjekker stemninga og lager reportasje i bladet... Om du har lest bladet har du sikkert sett at de har vært litt rundt i landet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2005 så bra da Er det mange fra klubben som skal dit eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2005 så bra da Er det mange fra klubben som skal dit eller? Vet ikke hvem som skal dit jeg... kan vel hende jeg stikker en tur for å sjekke livet og alle de stygge volvo 240'ene som går her... Tar meg 2 minutter å kjøre dit så... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2005 Bra det ikke bare er meg som har merket det er utrolig mange forferdelige skabbete biler her i hønefoss er litt..harry (A) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2005 Dukker vel opp jeg å tenker jeg. er vel verdt å ta turen. Bilen er på lakkering nå, så skabben på min er borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...