Golf III - Problem med nærlys og langlys!

Anbefalte innlegg

Huff, det har oppstått et problem med kjørelyset mitt og lys generelt i hovedlyktene foran (utenom parklysa) og intrumentbelysning inne i bilen. Når jeg skrur på tenninga, slår kjørelysa seg ikke på, det er helt mørkt...samme med instrumentbelysninga inne i bilen, ABS lampa slår seg på..og varsellampa for håndbrekket er på! :( Har sjekka alle sikringene, men ingen av dem har gått.. alacocaina Vrir så lysbryteren helt til høyre, da kommer instrumentlysa på igjen, men ABS og varsellampa for håndbrekket står enda på, og fortsatt ingen kjørelys..:( Så nå også at jeg ikke hadde baklys heller, med mindre jeg viri lysbryteren til høyre..

 

Hva har skjedd? Noe galt med tenninga?

 

Takker for all hjelp jeg kan få! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligner veldig på det problemet jeg har...og en del andre har jeg forstått...

 

Hos meg lyser riktignok ikke varsellampene, men alt det andre stemmer (mangler instrumentlys, kjørelys og baklys).

Bryteren i dashbordet er en svakhet og det kan tenkes det er den som er årsaken.

 

Hos meg begynte det plutselig og ryke av bryteren...ble litt stresset da...

 

Søk litt på forumet så finner du mer info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant også ut at vindusviskerne eller varmeapparatet mitt IKKE fungerer heller! :( Trur neppe det kan være lysbryteren.. Må vel være noe med tenninga vel?

 

Any ideas anyone?? Noen som kan hjelpe meg med dette? Noen jeg kan henvende meg til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jordingsfeil? eller som sagt over, den bryteren som kanskje ikke er i orden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jordingsfeil? eller som sagt over, den bryteren som kanskje ikke er i orden..

 

Skal bryteren ha noe å si når viskere og varmeapparatet ikke fungerer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bryteren ha noe å si når viskere og varmeapparatet ikke fungerer?

 

Om den lager jordfeil så kan vel kansje det skje... Jeg ville ha prøvd med en annen bryter. Kan ikke koste mer enn 100 spenn på en høgger for en slik en. Billig feilsøking :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.