#1 Skrevet August 21, 2005 Noen som kan hjelpe med "riktige" felger til min 100% orginale Rabbit GTI 83 modell? Hvilke typer felger, og hvor kan man evt få tak i slike? mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2005 Noen som kan hjelpe med "riktige" felger til min 100% orginale Rabbit GTI 83 modell? Hvilke typer felger, og hvor kan man evt få tak i slike?mvh Jørn Fikk tak i nye "Avus"-felger 6x14 ET 38 til min Golf I GTI. Disse satt originalt på flere av de siste Einser GTI`ene som kom til Norge i 2. Halvår 1983. Dessverre er felgen visstnok utgått, men ble levert på mange Golf Cabber frem til 93, så de burde være mulig å finne noen brukbare brukte skulle jeg tro... "Pirelli"-felgene er jo heller ikke å forakte, men siden disse ikke ble levert originalt i Norge, er de nok verre å finne i bra stand. Ble levert både i 6x14, 5,5x15 og 6x15. Var lenge på jakt etter fine originale stålfelger 5,5x13 ET 38 som satt på Einser GTI`ene, og det var ikke lett.... Disse satt også på de fleste Jetta I, men nesten alle har Titanic-look, og trenger sandblåsing/lakkering. Det ble løsningen min. Hilsen Jan Tore Kopperud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2005 Jeg har minst 2 sett med shabby orginale gti felger i 14" liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2005 Fikk tak i nye "Avus"-felger 6x14 ET 38 til min Golf I GTI. Disse satt originalt på flere av de siste Einser GTI`ene som kom til Norge i 2. Halvår 1983. Dessverre er felgen visstnok utgått, men ble levert på mange Golf Cabber frem til 93, så de burde være mulig å finne noen brukbare brukte skulle jeg tro... "Pirelli"-felgene er jo heller ikke å forakte, men siden disse ikke ble levert originalt i Norge, er de nok verre å finne i bra stand. Ble levert både i 6x14, 5,5x15 og 6x15. Var lenge på jakt etter fine originale stålfelger 5,5x13 ET 38 som satt på Einser GTI`ene, og det var ikke lett.... Disse satt også på de fleste Jetta I, men nesten alle har Titanic-look, og trenger sandblåsing/lakkering. Det ble løsningen min. Hilsen Jan Tore Kopperud Takk for nyttig og lærerik informasjon, da starter jeg søket blant disse alternativene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2005 Jeg har minst 2 sett med shabby orginale gti felger i 14" liggende... Tror du det er mulig å få dem i ok stand? mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2005 De her er vistnok i ganske bra stand, men desverre ikke fullt så strøkne som det kanskje ser ut på bilde, står annonsert for 1500 kroner: Annonse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2005 De her er vistnok i ganske bra stand, men desverre ikke fullt så strøkne som det kanskje ser ut på bilde, står annonsert for 1500 kroner: Annonse Takk for tipset, da ble det disse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...