Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe med "riktige" felger til min 100% orginale Rabbit GTI 83 modell? Hvilke typer felger, og hvor kan man evt få tak i slike?

mvh

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe med "riktige" felger til min 100% orginale Rabbit GTI 83 modell? Hvilke typer felger, og hvor kan man evt få tak i slike?

mvh

Jørn

Fikk tak i nye "Avus"-felger 6x14 ET 38 til min Golf I GTI. Disse satt originalt på flere av de siste Einser GTI`ene som kom til Norge i 2. Halvår 1983. Dessverre er felgen visstnok utgått, men ble levert på mange Golf Cabber frem til 93, så de burde være mulig å finne noen brukbare brukte skulle jeg tro...

"Pirelli"-felgene er jo heller ikke å forakte, men siden disse ikke ble levert originalt i Norge, er de nok verre å finne i bra stand. Ble levert både i 6x14, 5,5x15 og 6x15.

Var lenge på jakt etter fine originale stålfelger 5,5x13 ET 38 som satt på Einser GTI`ene, og det var ikke lett.... Disse satt også på de fleste Jetta I, men nesten alle har Titanic-look, og trenger sandblåsing/lakkering. Det ble løsningen min.

Hilsen

Jan Tore Kopperud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har minst 2 sett med shabby orginale gti felger i 14" liggende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tak i nye "Avus"-felger 6x14 ET 38 til min Golf I GTI. Disse satt originalt på flere av de siste Einser GTI`ene som kom til Norge i 2. Halvår 1983. Dessverre er felgen visstnok utgått, men ble levert på mange Golf Cabber frem til 93, så de burde være mulig å finne noen brukbare brukte skulle jeg tro...

"Pirelli"-felgene er jo heller ikke å forakte, men siden disse ikke ble levert originalt i Norge, er de nok verre å finne i bra stand. Ble levert både i 6x14, 5,5x15 og 6x15.

Var lenge på jakt etter fine originale stålfelger 5,5x13 ET 38 som satt på Einser GTI`ene, og det var ikke lett.... Disse satt også på de fleste Jetta I, men nesten alle har Titanic-look, og trenger sandblåsing/lakkering. Det ble løsningen min.

Hilsen

Jan Tore Kopperud

Takk for nyttig og lærerik informasjon, da starter jeg søket blant disse alternativene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har minst 2 sett med shabby orginale gti felger i 14" liggende...

Tror du det er mulig å få dem i ok stand?

mvh

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De her er vistnok i ganske bra stand, men desverre ikke fullt så strøkne som det kanskje ser ut på bilde, står annonsert for 1500 kroner:

829415-bilde1-avus.bmp

Annonse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De her er vistnok i ganske bra stand, men desverre ikke fullt så strøkne som det kanskje ser ut på bilde, står annonsert for 1500 kroner:

829415-bilde1-avus.bmp

Annonse

Takk for tipset, da ble det disse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.