Ekstrainstrumenter Audi 100 C4

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette blir min debut her på forumet :)

Jeg har er '92 Audi 100 2,3E. Selvflgelig harikke den de "fancy" ekstrainstrumentene (Oljetrykk, oljetemp, voltmeter) evt klokke istedet for voltmeter. Jeg har kun et kjedelig oppbevaringsrom der disse skal være. Jeg vet at de fleste 100 C4 som har ekstrainstrumenter har oljetrykk og -temp og analog klokke. Men da jeg har digital klokke i turtelleren hadde det gjort seg med voltmeter istedet. Jeg har undersøkt litt rundt og fått noen svar på dette. Man bytter ut hele instrumentkonsollen. Ledninger ligger som regel lagt opp, men man må skaffe givere.

Det jeg i bunn og grunn lurer på er om jeg kan bruke instrumentkonsollen fra en 88b? (Altså den med nesten samme dashbordet, men hakket eldre karosseri)

Er det noen her på forumet som har gjort dette før? Tips/erfaringer mottas med takk!

Jeg skal snart kjøre meg en tur til huggeriet og undersøke litt...

Håper på svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Dette blir min debut her på forumet :)

Jeg har er '92 Audi 100 2,3E. Selvflgelig harikke den de "fancy" ekstrainstrumentene (Oljetrykk, oljetemp, voltmeter) evt klokke istedet for voltmeter. Jeg har kun et kjedelig oppbevaringsrom der disse skal være. Jeg vet at de fleste 100 C4 som har ekstrainstrumenter har oljetrykk og -temp og analog klokke. Men da jeg har digital klokke i turtelleren hadde det gjort seg med voltmeter istedet. Jeg har undersøkt litt rundt og fått noen svar på dette. Man bytter ut hele instrumentkonsollen. Ledninger ligger som regel lagt opp, men man må skaffe givere.

Det jeg i bunn og grunn lurer på er om jeg kan bruke instrumentkonsollen fra en 88b? (Altså den med nesten samme dashbordet, men hakket eldre karosseri)

Er det noen her på forumet som har gjort dette før? Tips/erfaringer mottas med takk!

Jeg skal snart kjøre meg en tur til huggeriet og undersøke litt...

Håper på svar!

Instrumentpanelet på C3 er smalere enn C4, hvis det var det du tenkte på .)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.