#1 Skrevet August 22, 2005 Hei, Er det noen stemning for en liten fest hos meg lørdag 3 september? Jeg fixer pizza (...OK, ikke dobbel dose med gjær denne gangen..:-), snacks og noe drikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2005 Hallo??? Skal vi ta en opptelling på hvor mange som vil være med på fest på torsdagstreffet 1/9? Må jeg love burning før det er noen som melder sin interesse???? OK, skal ikke ha på ESP/antispinn denne gangen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2005 Blir det clutchsviing også? Jeg synes i alle fall dette høres ut som en bra plan med en aldri så liten fest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2005 Hadde vært kjempemorsomt Rune. Har morsomme minner fra tidligere, men 3.september er jeg dessverre opptatt på annet hold. Det skjer alltid ett eller annet på disse kveldene til Rune som det prates lenge om i ettertid. Kan da nevne: * Rullepizza (Prøv å spise denne uten å få kjeven ut av ledd...) * Burning i garasjen med A2 uten å slå av antispinn. Går det ann da??? * Eller når en A6 TDi tar løs i løsgrusen på gårdsplassen og burner uten å flytte en eneste stein. (Burning av cluch...) * Eller andre sensurerte episoder... Så de som har tid og anledning anbefaler jeg å ta en tur til Rune denne dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2005 hæ ??? va det nån som sa PIZZA !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2005 Jepp, husker spesielt clutscburningen, må få tilføre at sjåføren var litt spakere dagen etter da vi kjørte ut til Rune for å hente doningen. Jeg skal arbeide nattskift den helga og irriterer meg over at jeg ikke får med meg fortsettelsen. Er 100% sikker på at det blir en kanonkveld for de som har anledning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2005 Kommer jeg Kan ta med Xbox med bilfilmer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2005 Hei, Lite respons for den 3/9, passer det bedre senere?? Hva med 1/10?? Vi kan snakkes mer på treffet på torsdag...vil gjerne at så mange som mulig kan være med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2005 Hadde vært kjempemorsomt Rune. Har morsomme minner fra tidligere, men 3.september er jeg dessverre opptatt på annet hold. Det skjer alltid ett eller annet på disse kveldene til Rune som det prates lenge om i ettertid. Kan da nevne: * Rullepizza (Prøv å spise denne uten å få kjeven ut av ledd...) * Burning i garasjen med A2 uten å slå av antispinn. Går det ann da??? * Eller når en A6 TDi tar løs i løsgrusen på gårdsplassen og burner uten å flytte en eneste stein. (Burning av cluch...) * Eller andre sensurerte episoder... Så de som har tid og anledning anbefaler jeg å ta en tur til Rune denne dagen. Hahaha høres ut som en uforglemmelig helaften! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 30, 2005 En liten OT med tanke på torsdagstreffet: Siden jeg har flyttet oppover til trondheim er det vel på tide å dukke opp på et lokallagsmøte, men jeg lurer litt på hvor dette foregår? Og kanskje et klokkelsett. Jeg har egentlig fått vite alt dette allerede, men hukommelsen har sviktet meg litt (en veibeskrivelse fra møllenberg hadde heller ikke vært så dumt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 30, 2005 En liten OT med tanke på torsdagstreffet: Siden jeg har flyttet oppover til trondheim er det vel på tide å dukke opp på et lokallagsmøte, men jeg lurer litt på hvor dette foregår? Og kanskje et klokkelsett. Jeg har egentlig fått vite alt dette allerede, men hukommelsen har sviktet meg litt (en veibeskrivelse fra møllenberg hadde heller ikke vært så dumt) Du finner et kart og info her: http://trondheim.vwaudi-club.no/ Fra Møllenberg kjører du gjennom byen og ut Prinsensgate/Elgesetergate. I Siemenskrysset (krysset etter der du ser alle bussene til TT stå parkert) tar du til venster, også første til høyre i rundkjøringa og under E6, deretter første til venstre opp ved Statoil og Bunnpris. Vi pleier å møtes på 'baksiden' av Bunnprisbygget. Rune: jeg er med på party i oktober også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 30, 2005 Du finner et kart og info her: http://trondheim.vwaudi-club.no/ Fra Møllenberg kjører du gjennom byen og ut Prinsensgate/Elgesetergate. I Siemenskrysset (krysset etter der du ser alle bussene til TT stå parkert) tar du til venster, også første til høyre i rundkjøringa og under E6, deretter første til venstre opp ved Statoil og Bunnpris. Vi pleier å møtes på 'baksiden' av Bunnprisbygget. Rune: jeg er med på party i oktober også :-) Øyh, der har jeg vært. Da dukker jeg nok opp på torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 30, 2005 Hei, Lite respons for den 3/9, passer det bedre senere?? Hva med 1/10?? Vi kan snakkes mer på treffet på torsdag...vil gjerne at så mange som mulig kan være med. Hvis det passer for deg så ville jeg foreslått 10/9. Nordmøre gatebilklubb har sesongens siste treff på Lånkebanen da. Det hadde vært en fin avslutning på sesongen med en sammenkomst da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 31, 2005 10/9 er en mulighet - Lånke først, så film&brus&boller til barna etterpå hjemme hos meg....det kunne vært en flott avslutning på sesongen. Må bare vite hvor mange som kommer - telling på torsdagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 1, 2005 film&brus&boller.. Hæ!!!!! hva skjedde med Pizza´n da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 1, 2005 Pizza til de *voksne*, så det blir boller på deg... Neida, det blir da "ornings" med pizza... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 1, 2005 Pizza til de *voksne*, så det blir boller på deg... Neida, det blir da "ornings" med pizza... Åhhh.. Rune prøve å vær litt sånn små frekk kult, ska kom å spis bolla å æ ja, ska ikke røørr pizzaen heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 1, 2005 Fikk ikke tid til å få med meg hva som ble bestemt på treffet 1/9. Var nødt til stikke tidlig, da det var kunder som ventet på varene sine. Men ble det bestemt at dette partyet skulle være 10/9? Hvis det ble den dagen får ikke jeg anledning, men det får bare være. Kommer flere partyer. Partyer med måte da!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 2, 2005 he he he ska du lægg dæ tile no å Rune......? kan holde igjen a2`n æ mens du burne.... Jørn har jo kjøpt sæ ny A6 no så han stille sekkert med clutch sluring. e det mang som ska på Lånke den 10? ska sjå om æ får tid the å pisk G60 rundt banen nån runda(uten å ødelegg så my) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 2, 2005 Det blir den 10 september. Tidspunkt ca.19:30. Påmelding i en annen tråd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 2, 2005 Travel hælg ja. Fredag:Dragrace på Lade(MC) Lør: Lånke Søn: Tyskland.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...