#1 Skrevet August 22, 2005 Fant disse felgene når jeg ryddet i en garasje. Måtte bare ta vare på dem, da di så litt kule ut. Ser for meg dem på en senket og breddet caddy eller mk1 Er litt kant kjørt og meget skitten, men tenkte jeg skulle pusse di og glassblåse dem så få di pulverlakkert. Fort gjort og en billig rep. Så, felgene er forsåvidt til salgs hvis noen er interesert. Men er interesert i å vite hva slags felger dette er og om det er noe og ta vare på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2005 Er ikke det orginal felger til Golf 2 gti eller noe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2005 I senter på felgene står det jo Ronal emblem så jeg vil tippe på Ronal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2005 Bak på felgen står det OZ vet ikke om det bare er en betegnelse på noe, og på fremsiden står det også noe men husker ikke hva.. Ser det ikke klart på bildene heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2005 De felgene ligner sterkt på BBS, men er nok litt billigere. Jeg vil tippe at det er 6,5" eller 7" x 15 med 4 på 100 i boltesirkel. Sannsynlig innpress 38 mm (ET 38). I så fall er det flere som har interesse av disse, særlig eiere av Golf I Cab. På den bilen er disse fine med 195 eller 205/50 x15. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2005 det var med slike felger på golfen min das jeg kjøpte den i 2001. trur det var orginalfelger på 16v eller noe sånt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...