Anbefalte innlegg

hei sann... jeg var på hovedtreffet til vw-audi i juli på rudskogen...

jeg vil gjerne si noen om pris utdelingen som var der......

jeg syns ikke det er riktig at folk som har med bilen på henger(bilen måtte dras opp på henger) og dommere få premie på bilen dems... greit bilen er kule og fine dem... men jeg syns det blir litt så inside job på noe sånn....

 

tenk på det og la meg høre på hva dere sier om det????+

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva da med biler som har små motorer?

Hvis dommerene må velge mellom to like fine biler, skal de da velge den med størst motor?

 

Det er bilen de dømmer og ikke hvor fort den går eller om den går i det hele tatt.

 

Just my 2 cent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dessverre ingen regler som sier at bilen som skal stilles ut må komme for egen maskin, noe som jo kan føre til problermer med "Trailer-Queens" Sett på en annen side, jeg tror noek ikke det vil bli et problem å regne med i VACN :P

Når det gjelder en av bilene som ble premiert på Rudskogen som reiste derfra på henger vet jeg at den hadde motorproblemer og feis rundt på gocart bana fra tid til annen uten å liksom få det til. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei sann... jeg var på hovedtreffet til vw-audi i juli på rudskogen...

jeg vil gjerne si noen om pris utdelingen som var der......

jeg syns ikke det er riktig at folk som har med bilen på henger(bilen måtte dras opp på henger) og dommere få premie på bilen dems... greit bilen er kule og fine dem... men jeg syns det blir litt så inside job på noe sånn....

 

tenk på det og la meg høre på hva dere sier om det????+

 

Hva med luftfjæring som gjør at bilen står nedpå bakken på treff da? Er ikke det feigt i forhold til de som kjører med så lav bil de kan hele året?

 

Når det gjelder juryens, styrets og de som er med å arrangerer slike treff sine biler, så er det vel slik at mange av ildsjelene som står på også har de fineste bilene og sålenge man ikke bedømmer sin egen bil, så synes jeg det er helt ok.

 

De som ikke får premie og ergrer seg over det, kan jo bestille sin egen pokal hos Premieservice e.l., da kan man også få gravert inn hva man vil, f.eks "verdens kuleste bruksbil" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei sann... jeg var på hovedtreffet til vw-audi i juli på rudskogen...

jeg vil gjerne si noen om pris utdelingen som var der......

jeg syns ikke det er riktig at folk som har med bilen på henger(bilen måtte dras opp på henger) og dommere få premie på bilen dems... greit bilen er kule og fine dem... men jeg syns det blir litt så inside job på noe sånn....

 

tenk på det og la meg høre på hva dere sier om det????+

Husk også at det er forskjellige folk i juryen stort sett hver ENESTE gang, denne gangen var det faktisk østfold lokallag som hadde ansvaret for dette. Husk også at klubben KUN er basert på frivillig innsats, og det er ganske mange som bruker enormt med tid for at klubben skal "gå rundt". Er det noen grunn til at enkelte av disse ikke skal få premie for de bilene de har, så lenge de stiller på lik linje med alle andre? Vil alltid være folk som er missfornøyd, klager eller har andre grunner til at ting er feil, men å skulle bedømme alle bilene og velge de beste er ikke alltid like lett.

 

Du får si ifra til neste år, så kan vi sikkert fikse deg med i juryen så får du se selv....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei sann... jeg var på hovedtreffet til vw-audi i juli på rudskogen...

jeg vil gjerne si noen om pris utdelingen som var der......

jeg syns ikke det er riktig at folk som har med bilen på henger(bilen måtte dras opp på henger) og dommere få premie på bilen dems... greit bilen er kule og fine dem... men jeg syns det blir litt så inside job på noe sånn....

 

tenk på det og la meg høre på hva dere sier om det????+

 

Om den kommer på henger eller om den kommer for egen maskin spiller vel ikke så stor rolle ? Det er jo arbeidet og finishen som teller til syvende og sist :)

 

"Inside job" er det nok ikke snakk om her. Hvis en av dommerne eier en Audi så må han dømme VW biler og omvendt. Da slipper han å dømme sin egen bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva da med biler som har små motorer?

Hvis dommerene må velge mellom to like fine biler, skal de da velge den med størst motor?

 

Jo det synes jeg abselutt : haha : Størst motor og høyest bensinforbruk : rock : Da hadde sikkert jeg vært blant topp 10 også :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.