#1 Skrevet August 22, 2005 Har en mistanke om at jeg har tett veivhusventilasjon, noen som har vert ute for det samme? hva skal jeg se etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2005 er ganske bra dim på slangen fra blokka, så om den er tett er det noe snålt! Men den kan jo f.eks ha fått en bøy/knekk på seg som hindrer gjennomstrømmning. Hva er det som gjør at du misstenker den for og være tett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2005 når leg slepper opp gassen litt kommer det litt rare lyder, en type sørgmodig lyd, litt vanskelig å forklare, prøvde i ste med å ta av slangen som går mellom toppdekselet og turboslangen og tettet turboslangen, lyden blei borte med en gang, men, det er jo vakum i veivhusventen når motoren står på tomgang og når jeg holdt forran hullet kom lyden igjen, rart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2005 Det står en en-veis ventil rett oppunder innsuget, ta og sjekk at den funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...