#1 Skrevet August 22, 2005 Har akkurat byttet tetningringen på dysene mine på min golf git 16v. Jeg hadde forhåpninger om at dette ville hjelpe på kaldstartproblemene jeg har hatt i det siste, noe som ikke hjalp. Har sett litt på Etka (delekatalog) og fant ut at det er 2 forskjellige tetteringer på dysa nr.16 og nr.13. Jeg har byttet nr. 16. (som er den tykkeste) i tillegg er det en tettering på innsatsen for dysa som har nr. 16a Det jeg lurer på er hvilke av disse tetningsringene som bør byttes for mulligens å bli kvitt kaldstarstproblemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2005 Ta en test med startgass! Rett sprayen mot en dyse mens motoren går på tomgang og gi en liten dusj. Om motoren endrer gange, har du en lekkasje der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...