Bergen: Etterlyser min gamle Urquattro

Anbefalte innlegg

Hei

 

i 2001 solgte jeg en sort ur-quattro til en i Bergen området, jeg har snakket med noen her inne om den før men tror ikke det kom så langt.

 

Kunne vært intr i å høre hvordan det går med denne og komme i kontakt med eier. Han hadde planer om RS2 motor og gir veit jeg. Ser at bilen er avregistrert og har vært det siden jeg solgte den omtrent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder hjelper veldig.

Mulig jeg vet hvem bil det er hvis den er sort med rødt interiør?? Og går veldig bra.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder hjelper veldig.

Mulig jeg vet hvem bil det er hvis den er sort med rødt interiør?? Og går veldig bra.

 

TThomaz

 

Jeg har ikke bilder av bilen i digitalt format , men har reg nr LH.....

 

Når jeg solgte den hadde den brunt skinn. Jeg kjøpt bilen av Krister Nybakk som er/var medlem her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det nok ikke den jeg tenkte på, for den har TL skilter. Men ser jeg eller hører noen skal du høre fra meg.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en kompis av meg som har denne bilen, står idag uten skilt. rs2 motoren ble solgt og satt i 10v motor igjen. Har stått i noen år no...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da har jeg kjøpt denne bilen! huhu!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis : smil :

Bilder?

 

nee, bilen er stuet bort i en garasje under masse ting og tang, så blir ikke bilder med det første... Får se når jeg en gang får plass på verkstedet til å begynne på den så blir det prosjekt-tråd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nee, bilen er stuet bort i en garasje under masse ting og tang, så blir ikke bilder med det første... Får se når jeg en gang får plass på verkstedet til å begynne på den så blir det prosjekt-tråd...

 

Okey... Blir spennende dette da...

Regner med du er ferdig før Våler.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke har plass til den så får du gi en lyd. Jeg har lyst på en slik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp var Per M sin, ''pen'' er den vel ikke, men skal blir temmelig hårete når eg er ferdig;)

 

Tror forøvrig denne er solgt ny i norge også så litt stili sak å få tak i...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei faen har du fått kloa i gammel gammel bilen min, den første ur-quattroen min. Å satan den angre æ på at æ solgte. Den er solgt ny i norge og hadde en nybygd 10VT når jeg hadde den, jeg måte skifte blokka etter en litt vell hard tur på ACR med 1.6 i ladetrykk. Var ikke noe kult for det var gromme deler i bunnen, var bensin og tenning som ikke holdt følge.

 

Bilder hadde vært fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren blir nok solgt, satser litt høyere enn 10v klarer.

 

Skal se om det kan bli noen bilder en dag, men ikke mye å se egentlig, bilen står uten motor, interiør, front, felger, etc...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren blir nok solgt, satser litt høyere enn 10v klarer.

 

Skal se om det kan bli noen bilder en dag, men ikke mye å se egentlig, bilen står uten motor, interiør, front, felger, etc...

 

Enda en URQ Johnny? Blir som meg med Rallye du nå;) Men den RS2 maskinen som stod i... hvor er den nå da? Vil ha:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror forøvrig denne er solgt ny i norge også så litt stili sak å få tak i...

 

Noen som vet hvor mange som ble solgt nye i norge, og hvor mange som er igjen? Jeg har en av dem ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor mange som ble solgt nye i norge, og hvor mange som er igjen? Jeg har en av dem ihvertfall.

 

Tipper det ikke er mange da disse godt utstyrt kostet borti 3/4 million kroner på midten av 80-tallet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det ikke er mange da disse godt utstyrt kostet borti 3/4 million kroner på midten av 80-tallet...

 

Fyren jeg kjøpte min av sa at den kosta 546000 i 84..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om 86-87 modeller som har kostet fra 750k-850k kr ny i norge avhengig av utstyr.

 

Mye penger det for 20år siden;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel mer tilnærmet den prisen i dagens penger det er snakk om? Skulle ihvertfall tro det da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel mer tilnærmet den prisen i dagens penger det er snakk om? Skulle ihvertfall tro det da.

 

Nop... Husk at gromme Audier idag koster langt over millionen da så er nødvendigvis ikke så altfor langt unna sannheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.