#1 Skrevet August 22, 2005 Hvordan tar eg ut intercooler på corra'en min? Vet det er 2 skruer i underkant av intercooleren, men de sviver bare! Lurer på den er festet andre plasser? Må ut til rens for min nye overhalte g-lader som eg håper kommer snart (hint hint erlend) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2005 Mener å huske det var to skruer under og en over, men vist du tar av fangeren så ligger alt veldig lett tilgjengelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2005 Håper på å slippe å ta av frontfanger! Skruen på toppen.... kommer jeg til den fra motorrommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2005 Jeg tok av fanger. Gikk som en lek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2005 Håper på å slippe å ta av frontfanger! Skruen på toppen.... kommer jeg til den fra motorrommet? Nei, du kommer ikke til denne fra motorrommet, mulig det går uten å ta av fangeren, men har aldri gjort det, da det er en smal sak å ta av fangeren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...