#1 Skrevet August 22, 2005 Har kjøpt meg en 2000 mod Audi a6 2.7T Quattro Avant. Holder på å fikse alle feil som jeg har funnet på den, og som NAF testen viste. Jeg merket at bakviskeren min går 1 intervall bra, så hakker den 2 intervaller. (3 tilsammen). Dette er når jeg slår på og av bakvisker. Noen som har ideer hva som kan være galt? (Motor, rele eller brudd på ledning eller noe?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2005 Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener med "hakker", men jeg prøver meg med ett svar allikevel På Coupe'n min (riktignok en eldre bil i forhold til din) så "hakket" viskeren helt til jeg fylte spylervæske på tanken bak, gikk kun "fint" enkelte ganger når tanken var tom. Regner da med at viskeren bak på min bil i allefall er kun ment å brukes ilag med spylervæske (?). Ellers kan det være slitt viskerblad? Slik at den på en måte vil begynne å "hoppe" på ruten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2005 har et lignende fenomen på min Coupé også. viskern går bra så lenge jeg holder inne brytern, men neste intervall etter jeg slipper brytern så begynner den å "hakke". og slik holder den gjerne på i 10 minutter. stopper halvveis, står slik i 5-10 sek, så går den videre. jeg tror faktisk at spylertanken bak er tom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2005 hender jeg har det samme på framruta på golfen, det skyldes at ruta er seig og at viskeren får "feste" og begynner og hoppe, gir seg når ruta blir våt eller når jeg bruker spylervæske test å saus inn ruta di med RAIN-X da blir den glatt og go en liten stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...