#1 Skrevet August 22, 2005 Har bestemt meg får å bestille evo vingen til min S2 coupe. sett at den rieger har koster jo f... meg rundt 5000kr.. Men så fant jeg ut at maxam tuning selger den for 2798,- http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=52_33_47&products_id=2671 Men etter å kjøpt øyelokk med SØPPEL passform herifra kvier jeg meg. Noen som har handlet denne vinger derifra? Eller noen som har erfaring rundt passformen til vingen oss maxam ? takk for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2005 IKKE kjøp derifra,kjøpte bakrutesenker derifra som jeg returnerte.Utrolig dårlig kvalitet og passform! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2005 Fikk litt følelsen av det ja,men en vinge bør jo være enklere en fangere,bakrutesenkere osv.. Hadde derfor lyst å høre om noen i klubben hadde handlet der. Er jo halve prisen. så er jo noen penger å spare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2005 Har bestemt meg får å bestille evo vingen til min S2 coupe. sett at den rieger har koster jo f... meg rundt 5000kr..Men så fant jeg ut at maxam tuning selger den for 2798,- http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=52_33_47&products_id=2671 Men etter å kjøpt øyelokk med SØPPEL passform herifra kvier jeg meg. Noen som har handlet denne vinger derifra? Eller noen som har erfaring rundt passformen til vingen oss maxam ? takk for alle svar! sinnsykt bra og billig side.passformen er nok like fin hos dem som hos noen annen,har selv montert styling fra både rieger og j-e design og tilpassing blir det uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2005 En vinge er en vinge,er den for dårlig så sender du den bare tilbake igjen så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2005 Hvis det er glassfiber er nok passformen dårlig. Skal du ha glassfiber styling med bra passform må den nesten spesial lages til bilen. Jo dyrere stylingen er, jo bedre er som regel passformen. Er du heldig vil vingen passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2005 Vinga passer helt greit. Kjøpte all stylingen der. Evo sideskjørtene hadde dårlig passform. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2005 Jeg kjøpte bakrute senker til min der som jeg har montert på bilen. Nå har jeg ikke gjort dette før men skulle ha sett på den før jeg lakkerte den.. er ikke 100% bra men men dette er jo glassfiber. Så bestilte jeg en bakfanger og den kom også i glassfiber så jeg tror at alt Maxam har er i glassfiber.. vel den bakfangern passet ikke i det hele tatt.. skjønte ikke en dritt jeg. Som sakt så har jeg ikke gjort dette før men så fikk jeg besøk av en som hadde avant og jeg hadde vist fått til feil bil..skulle tro at dette var likt men slikt var det ikke. Nå skal jeg ikke klage på leverings tid for det gikk greit unna. Så etter min mening så har man greie på styling og kan jobbe med glassfiber så ser jeg ikke no problem med å bestille derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...